نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

حـــبه قـنــد

چهارمین ماهگرد نیروانا

1393/7/12 12:22
نویسنده : مامان حبه قند
743 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم نیروانا خانم  چهار ماه گذشت عزیز دلم . چهار ماه شیرین و دوست داشتنی کنار تو .

خدا رو شکر می کنم که سالم و باهوش هستی . انشاله همیشه سلامت باشی مامانی.

این ماه که پیش خانم دکترت رفتیم واسه چکاب ماهانه وزنت 6750 بود که 700 گرم وزن گرفته بودی و قدت 66 بود و دور سرت 40 بود خانومی .هزار ماشاله . دکتر گفت زیر 500 غذای کمکی رو شروع می کنیم و خدا رو شکر شما 700 گرم وزن گرفته بودی.

هزار ماشاله خانم دکتر که توپ و بالای سر شما چرخوند شما توپ رو دنبال کردی و به خانم دکتر خندیدی.

چند روزی هست با اینکه مرتب برات پماد می زنم اما پات سوخته پوستت خیلی لطیف و حساسه مامانی.

دیروز ماهگرد شما رو با حضور خاله ها و مامان زهره و بابایی گرفتیم. بابایی هم رفت و از بی بی واست کیک گرفت که شمع 4 هم فوت کردیم و بسلامتی وارد ماه 5 شدی. دیروز خیلی خوب بودی رفتی حموم و موقع لباس پوشیدن اصلا گریه نکردی بعد هم یه چرت کوتاه زدی و جشنمون شروع شد.

الهی شکر که خدا تو رو به ما داد. مامانی امروز هم تو رو با مامان زهره بردیم واکسن زدیم. عزیزم شما گریه کردی و جیغ زدی و متاسفانه وقتی قطره استامینوفن بهت میدیم تف می کنی به بیرون. مامانی باید شما قطره رو بخوری که دردت کم بشه و  خدایی نکرده تب نکنی.

از خدا میخوام مثل واکسن 2 ماهگی این دفعه هم تب نکنی و آروم باشی.

خیلی زیاد نمی نویسم چون می خوام عکساتو آپلود کنم. می ترسم بیدار بشی. همیشه دوستت دارم. تو دختر قوی و باهوشی هستی . انشاله این هم بسلامت طی میشه و تو آروم میشی مامانی.

دوستت دارم.

سه روز قبل از ماهگردت رفتیم مهمونی خاله سعیده دوستم.

حمام قبل از ماهگرد

نیفتی مامانی

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

ava
12 مهر 93 14:30
سلام من بازم اومدم.الهی من فدای اون شکل ماهش بشم ماشالله هزار ماشالله خیلی دخترتون شیرین گوشته تموم دندونام قلقلک میکنه که گازش بگیرمشرمنده من هرچیزیو زیادی دوسداشته باشم دندونام تحریک میشه مواظب خودتون باشید ..در پناه خدا یا حق
مامان حبه قند
پاسخ
سلام آوا جان خوش اومدی.خودمم گاهی میخورمش اما دندونامو فشار نمیدم.مرسی از حضورت. راستی از مامان آلوچه خبری نشد؟
مینا
12 مهر 93 15:07
سلام عزیزم وایییییی چقدر بچه ناز و خوشگلی دارین خدا حفظش کنه....گلم اگه میخواین واسه فرزند دلبندتون اتاق شیک و متفاوتی درست کنید حتما به وبلاگ منم سر بزنید ضمنا میتونید واسه جشن دندونی و جشن تولدشم گیفت و قاب عکس های خوشگل با اسم نازش سفارش بدین... به شماره من در وایبر واتس اپ و لاین پیام بدین تا براتون مدل بفرستم وبلاگ namadkala.mihanblog.com تلفن 09394260969
مامان حبه قند
پاسخ
ممنون من تازه سیسمونی درست کردم.
جان جانان
12 مهر 93 16:54
همیشه شاد و سلامت باشه این خونواده ی 3نفره... عزیزم واسه سوختگی پای کوچولوت می تونین پنبه رو به شربت آدی ژل (همون شربت معده بزرگسال) آغشته کنین بزنین به محل سوختگی دختر گلتون. من واسه دخترم که به همه چی حساس بود با تجویز دکترش زدم خیلی موثر بود و هیچ خطر و عارضه ای هم نداشت.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوستم. خیلی ممنون از راهنمائیت.ایشاله پاش خوب بشه
ava
12 مهر 93 21:17
سلام نه هیچ خبری از آلوچه و مامانش نشد من همچنان چشم به راهم خوبه شما خودتو کنترل میکنی نیروانا رو عین آبنبات میخوریش
مامان حبه قند
پاسخ
خدا کنه از خودش خبر بده.مرسی دوست عزیز
مامان علی کوچولو
13 مهر 93 8:48
چقد خوشمل خندیدی عزیزم .زنده باشی
مامان حبه قند
پاسخ
عشق این دختر ماااا
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 93 14:45
4 ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو عکسا عالییییی بود
مامان حبه قند
پاسخ
به پای عکسای قشنگ شما نمیرسههه
maman elaheh
15 مهر 93 10:12
4 ماهگیت مبارک ایشالا 4000 هزار ماهه بشی شکلات
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم خاله انشاله نی نی شما تندرست باشه
مامان صفورا
16 مهر 93 8:23
ای جوووووووووووووونم چه دخملی مثل فرشته ها میمونه ها خدا حفظش کنه رمز خصوصی
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی آوا جونم