نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا بای بای پستونک

1395/2/21 12:27
نویسنده : مامان حبه قند
1,392 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم اصلا باورم نمیشه که تو یار دیرین و مهربونتو گذاشتی کنار . یعنی اینهمه وابستگی برام عجیب بود که خیلی عادی ازش بگذری . و خدا رو شکر این مورد هم تموم شد. سه شنبه 14 اردیبهشت از سرکار اومدم و شما دور پستونکتو جویده بودی و میلت نبود که بخوریش خوب با خودم فکر کردم الان اگه پستونک جدید بهت بدم باز میشه همون آش و همون کاسه . قرار بود از اول خرداد پستونک رو ازت بگیرم که واسه تولد دوسالگیت و آتلیه تو دهنت نباشه و مدام بی قراریشو نکنی. خوب دیدم 15 روز زودتر خیلی تفاوتی نداره و به همین خاطر مدام می اومدی و به من می گفتی بشو (یعنی بشور) فکر میکردی با شستن پستونکت درست میشه و بهانه گرفتی که میخواهیش و من بهت گفتم اونجاست برو بخور و توخودتو رو زمین غلت میدادی و گریه میکردی تا آخر شب که مدام گفتی و من بهت گفتم ممه اه اه اه و  تو هم مثه ممه تکرار کردی ولی موقع خواب راحت خوابیدی و ساعت 3.5 نیمه شب بیدار شدی و به من گفتی به به ممه بهت گفتم ممه اه اه اه و برات سرلاک درست کردم اما دو قاشق بیشتر نخوردی و دلت بازی میخواست و یا یه چیزی که حواست پرت بشه و سرگرم بشی خلاصه که تا نزدیک 5 بیدار بودی و از اون ور وقتی آوردمت خونه مامان زهره پستونک خراب رو بالای سرت گذاشتم و صبح موقع سرکار رفتن من بیدار شدی  خلاصه که مامان زهره گفت که پستونک رو دستت گرفتی اما نخوردیش اما نزدیک ظهر توخواب تو دهنت گذاشته بودی .

دیگه پستونک رو ازت قایم کردم اما هر وقت گفتی گفتم اه اه اه. طبق عادت هایی که داشتی پستونک رو میخواستی مثلا همیشه بعد از حمام میخوردیش و بعد از حمام از من خواستیش.

خلاصه که امروز میشه یک هفته نخوردیش درسته خواب شبهات دچار اختلال شده و زیاد بیدار میشی و چرخ میزنی اون ور میخوابی اما خدا رو شکر خیلی خوبه.

خیلی نگران این مسئله بودم که این ختم به خیر شد.

دو کلمه ای میگی مثل بیم دَ دَ بابایی سلام اسم خاله ها رو میگی میا(مینا ) بتی (مهدیه ) مژی ( مژی ) کلا خدا رو شکر مهارتهات زیاد شده. جدیدا زیاد جیغ میزنی و یا موقعی که چیزی رونخوای تو بغل ما هستی چنگ میزنی به صورت که خیلی بده.

ارادت خاص نسبت به پیشی پا برجاست . و جوجو رو میگی که جیک جیک میکنه اما وقتی میگیم پیشی چی میگه اونم میگی جیک جیک در حالی که به تنهایی میدونی میو میو میکنه.

عاشق تیتراژ سریال شهرزاد هستی با اینکه اصلا موبایل دستت نمیدم اما وقتی خونه خاله باشی با آیپد نگاه میکنی و فیلمای کودکیتو میبینی و خودت پلی میکنی.فیلما رو اما خدا رو شکر به مرحله مرضی نرفته و از بازی و این چیزا خبری نیست.

عاش خاله مینا هستی یعنی اگه باشه همش تو اتاقش هستی و اصلا به من توجهی نداری. وقتی که صدا میکنی میگی ماماشه باباشه میناشه. اما تنها وقتی صدام میکنی میگی مامان.

خونه بابابزرگ همش میگی ببرن شما رو جلو پنجره تا پیشی ببینی.

دیگه اینکه با هر کی بره حموم میری حموم . کلا دختر سازگاری هستی.

دوستت دارم یه دنیا عروسک ناز من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)