نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

حـــبه قـنــد

جشن تولد نیروانا جون

1395/3/19 11:56
نویسنده : مامان حبه قند
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم گل بهاری من عزیز دردونه ی من تولدت مبارک.

دوساله شدی دوسال از عاشقی های من و تو گذشت کنار هم بودن ها همدیگر رو بوییدن ها شادیها و خوشحالی ها تجربه های جدید و دوست داشتنی. عزیز تر از جانم مامانی فدای چشمای تیله ایت بره تولدت مبارک.

با تو پر شدم از دنیا دنیا حسهای خوب ،خدا رو شکر که با وجودت هستی دوباره ای به خونه ما بخشیدی.

هنوز دلم از اون روز شاد و عرفانی قنج میره . از دیدن روی ماه تو و از در آغوش گرفتن تو گل خوشبوی مامانی.

از چند وقت قبل تصمیم گرفتم که تم تولدت رو خودم درست کنم با وجود سرکار رفتن به کندی پیش می رفت اما مهم این بود که تو با من همکاری کردی و اصلا دست به وسایل نزدی جز مواقعی که عاشق ربانها شدی و همشو پخش و پلا کردی. اما خوب برات جالب و می دیدی مامانی خیلی مشغوله و داره کارهای جشن تو رو انجام میده .

روز تولدت من و بابایی مرخصی گرفتیم و یه جشن خودمونی با حضور خاله ها و مادربزرگ برگزار کردیم که خیلی هم خوش گذشت . با اینکه تولدت جمع و جور بود اما دوست داشتم که تم تولد داشته باشی و اون هم زیبا باشه واسه همین تم تولد تاج صورتی طلایی درست کردم برات.

تو شده بودی شاه دخت pink &gold و خیلی زیبا شده بود با دامن تور توری و زیبا.

خاله ها و ما واست پول جمع کردیم و یه ماشین شارژی فول امکانات خریدیم و کلی هم از داشتنش ذوق میکنی و به وجد میای . البته چون خونه خودمون کوچیکه واسه این ماشینو گذاشتیمش خونه مامان زهره و اونجا بازی میکنی و گاهی عصرها هم میبرمت پارک و تو پارک بازی میکنی.

عزیز دل مامانی آرزو دارم بهترینها توی زندگیت واست اتفاق بیفته خداوند سلامتی بهت بده و شاد زندگی کنی. دوستت دارم.

بریم سراغ عکسای تولد

و این هم کادوی تولد نیروانا جونی

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان علی کوچولو
4 تیر 95 15:53
تولدت مبارک عزیزم ,لبات همیشه خندون باشه
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیزم فدات
مامان صدیقه
13 تیر 95 7:43
سلام عزیزم.نیروانا خانم ماشالا چه بزرگ و ناز شده.تولدت مبارک نیروانا جون.
ava
21 تیر 95 0:43
تولدت مبارک قندعسلم .مامانیش خیلیییی ممنون از سلیقتون خوشگل بود.نیروانا جونم اینستاگرام نداری خوشگه خاله؟من توی اینستا ی دختر کوچولو دارم هروقت دستای توپولیشو میبینم یادت میفتم دلم برات تنگ میشه
افشین13
21 تیر 95 11:21
سلاااااااااااااااام تولدش مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک نازخانم و خوشگل جای دلربا ..............اوا ....خالی
مادر
19 مرداد 95 17:18
تولد دختر قشنگمون مبارک انشاله که عمر طولانی و تن سالم و روزی زیاد داشته باشه انشاله که همیشه موفق و خوشبخت باشه عزیز دلم
مامان رویا
1 شهریور 95 9:09
تولدت مبارک گل دخمل ایشالله صدو بیست سالگیت
بهار مامانی شایلین عسلی
2 شهریور 95 13:52
تفلدت مبالک عشققققققققققققققم
حسین کوچولو
5 مهر 95 16:20
تولد نیروانا مبارک باشه دستت دری نکنه مامانش خیلی زحمت کشیدی .ببخشید مامان نیروانا یه خواهش دارم میشه لباسای نیروانا که واسش کوچیک شده رو بدید به ما
سید محمد
17 مهر 95 12:01
جالب بود-به وبلاگ ما هم سری بزنید که برای شاد کردن بچه ها است