نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا کلمه های جدید کارهای جدید

1395/3/7 13:20
نویسنده : مامان حبه قند
1,457 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ما هم چند روز بیشتر به دو سالگیت نمونده عزیز مامانی دیگه تلاشت رو داری میکنی که کلی کلمه جدید یاد بگیری. الان کلمه های جدیدی که میگی ماشی ( ماشین)  چی ش( چی شد)  انو ( عمو) مایی( ماهی)  مایو و از دو کلمه ای ها سلام بابایی سلام مینا سلام مامانی بیم د د. مینا نیس انو نیست مینا بَف.  قربونت برم خواب شبت خیلی بده بیدار میشی اونوری میخوابی میخوام مرتبت کنم جیغ میزنی و کلا هنوز سر خوابت مشکل دارم. شبا هم که میخوای بخوابی همش شیطونی میکنی با اینکه خوابت میاد اما باید به زور متوسل شد که اصلا این کار رو دوست ندارم.

خیلی بلدی خودتو تو دل همه جا کنی کلا نی نی تو دل برو هستی. دیروز ترم سوم شنا تموم شد و خدا رو شکر که وارد بودی و تونستی شنا کنی. 

عزیز مامان دختر مهربونم عاشق لحظه هایی هستم که لبامو میبوسی که میچسبی به من که مهربونی میکنی.

عزیزم عاشق چایی هستی و میگی چای روزی ده دفعه دد میخوای از وسایل بازی پارک بیشتر سرسره دوست داری. آویزون همه میشی که ببرت پارک. 

خدا شکر میکنم که سالم هستی و عاشقانه دوستت دارم.

(سالگرد ازدواج مامانی و بابایی)

از این کارها هم بلدی

پسندها (1)

نظرات (0)