نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اسم دخترطلای ما

1392/12/19 13:27
نویسنده : مامان حبه قند
871 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی عزیزم دختر خوشگل و نازم سلام

امیدوارم مثل همیشه حالت خوب باشه و کلی شاد و خندون باشی. از درد دل های مامان بگم که با استراخت و بستن شکم بند بارداری خدا رو شکر بهتر شدم اما خوب پیش دکترم هم رفتم و اون به من گفت زیاد نشینم و کار سخت نداشته باشم و توصیه های دیگه و گفت اگه این دردا ادامه داشته باشه خدایی نکرده نی نی زود میاد و من با اینکه دوست دارم شما رو زودتر لمس کنم اما اصلا دوست ندارم شما زودتر بیایی باید کامل بشی و تپلی بشه بعد.

طلا خانوم صدای قلب شما رو هم شنیدم و بار دیگه ذوق همه ی وجودم رو گرفت خدا رو شکر کردم بابت سلامتیت عزیزم حالا دیگه شکم مامان گرد شده و قشنگ معلومه یه نی نی قورت دادم/بغل

شما هم تکون میخوری و بیشتر وقتی من غذا میخورم شروع می کنی جست وخیز کردن و این خیلی من رو می خندونه چون فکر میکنیم مثل بابایی عاشق غذا هستی. الهی فدای تو بشم. دخترم وقتی به پهلو میخوابم شما میای سمتی که من خوابیدم و تکون میخوری می ترسم له بشی میرم اونور لیز میخوری میای اینور و تکون میخوری آخه من چیکار کنم؟ نمیدونم اونجا وضعیتت چطوریه؟

اما به خانم دکتر که گفتم گفت: شما تو مایع شناور هستی و له نمیشی بنابرابن من می تونم با خیال راحت بخوابم.

این سری که رفتم آزمایش ها رو دادم چند تایی قندم بالا بود اما خدا رو شکر هنوز وزن اضافه نکردم و این خیلی خوبه . واسه این چند تا ,دکتر قند و شکر و مواد قندی رو ممنوع کرد که خدایی نکرده یه وقت انسولینی نشم.

من هم رعایت می کنم.

عشق مهربونم به سلامتی اسم شما هم تصویب شد و شما نیروانا خانم ما شدی.

نیروانا یعنی آخرین مرحله سلوک در نزد « بودا » که مرحله‌ی محو شدن جنبه‌ی حیوانی وجود و رسیدن به کمال است.

نیروانا بصورتهای زیادی تعریف شده که :به صورت شادي عظيم، صلح و آرامش، فناناپذيري، بدون شكل و قالب، آنسوي زمين، آنسوي آب، آنسوي آتش، آنسوي هوا، آنسوي خورشيد و ماه، پايان ناپذير و بيكران و همچنين رهايي از درگيري‌ و منيت و ريشه‌كن كردن حرص و طمع، كينه و دشمني و فريب و تمامي خصوصيات نازيبا، به عبارت ديگر نيروانا پاكي محض و آرامش مطلق است.

انشاله توی زندگیت پاک باشی و ارامش داشته باشی عزیز دلم.

نیروانا اسمی بود که سال ٨١ یکی از استادامون که دوست داشت اسم بچه اش بذاره به ما معرفی کردن و بالاترین مرتبه هستی معنی داشت که خیلی دوستش داشتم . بابایی هم دوست داشت فقط مردد بود بابت اینکه ریشه اسم سنسکریت هست ولی به زیبایی و معنی اسم می ارزید بخاطر همین شما نیروانای ما شدی.

 نامدار باشی گلم. دوستت داریم هم من و هم بابایی.

راستی ٢ روز پیش برای شما ست پتو و تشک خریدیم با یه سری خورده ریز مبارکت باشه.

٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهیلا
19 اسفند 92 13:58
سلام مامان نیروانا وبلاگ خوبي داري...اسم دخملت هم خيلي ناز و خوشگله به وبلاگ مهیلای من هم كه ارديبهشت بدنيا مياد سر بزنيد.اگه با تبادل لينك موافق بوديد خبرم كنيد
مامان حبه قند
پاسخ
سلام گلم. متشکرم پس تقریبا من و شما نزدیک به هم زایمان داریم حتما گلم. به وبلاگتون سر میزنم.
مامان الینا خانم
20 اسفند 92 15:27
مبارک باشه نامدار باشه نیروانا خانم مبارک اسمت دختر قشنگم یه روزی ام مامان خبر امدنت وبهمون بگه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامان الینا خانوم . متشکرم گلم.
مامان نی نی کوچولو
20 اسفند 92 22:01
به به مبارک باشهچه اسم قشنگی،منکه خیلی خوشم اومدنامدار باشی نی نی نازعزیزم میدونم ،منم از ماه 6 به بعد به هر طرف که میخوابیدم همش فکر میکردم طاهارو له میکنم.چون اونم دقیقا همیین کارو میکرد.هر طرف میخوابیدم سر می خورد میومد اونجا.نترس چیزی نمیشه عزیزم.راستی وسایل های نی نی هم مبارک باشه
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم پس تو هم حس منو داشتی؟؟؟ عزیزم الهی همیشه خدا طاها رو بهت ببخشه.
مامان نغمه
23 اسفند 92 18:50
ای جونم نیروانای خاله... بسلامتیش باشه اسم قشنگش الهی... خانومی منم همین حسو داشتم همش فک میکردم نکنه بچم له بشه )) اما نگران نباش ماه اخر چنان اعلام وجود میکنه که به تو میگه هیچ کدوم ور حق نداری بخوابی مبارکش باشه خریداش... عکساشونو بذار
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله نغمه . آره واقعا ادم می ترسه به نی نی آسیب برسه.
مامان یه نی نی کوچولو
24 اسفند 92 21:18
مبارک باشه ، انشالله که نیروانا خانوم صحیح وسلامت بیاد توی بغلت مامانی،
مامان حبه قند
پاسخ
قربون تو عزیزم همیشه شاد باشی.
مامان راضی
25 اسفند 92 20:31
مبارک باشه گلم . خوشنام باشه انشاله عزیزمممم
مامان حبه قند
پاسخ
قربونت برم عزیزم. شاد و سربلند باشی.
مائده
27 اسفند 92 12:25
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مامان حبه قند
پاسخ
ای جان سال نو تو هم مبارک برات سال خوبی آرزو دارم خیلی زیبا بود این عکست .
مامان نی نی کوچولو
3 فروردین 93 0:35
سلام عزیزم سال نو مبارکانشاالله سال خوبی به همراه نی نی ناز داشته باشین
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم دوستت دارم سال خوبی داشته باشی.
مامان محیاآرام جانم
5 فروردین 93 20:18
مبارک باشه نام گذاری نی نی ناز مامانش
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم مامانی عزیز و مهربون.