نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اولین عید تو گلدونه خانم

1393/1/5 19:32
نویسنده : مامان حبه قند
882 بازدید
اشتراک گذاری

 نیروانای مهربون و نازنین
من عیدت مبارک

عزیز دل مامانی این اولین عید تو هست عیدی که زیباترین دختر
روی زمین البته برای من درون من داره رشد میکنه و به امید خدا 2 ماه دیگه میاد
پیشم.

مامانی طلای من دلم میخواست قبل از تحویل سال برات می نوشتم
اما اینقدر کارهای سال تحویل زیاد بود که نتونستم بنویسم. قربون روی ماهت برم که
حالا دیگه بزرگ شدی و 30 هفته ای شدی . حالا دیگه خودت رو کش و قوس میدی و کلی می
فهمم که نمیدونم یه چیزی تیز که ارنج یا پا و یا دستت هست رو به سطح دلم فشار
میده. مامانی فعالیتت تو شبها بیشتر اما طوری نیست که مامانی رو اذیت کنی .

کلی من خوشحالم که دختر صبور و مهربون مثل تو رو دارم.
بارداری راحتی داشتم و خدا رو شکر می کنم که سالم هستی گلم. عزیز دلم امسال عید
اولین عیدی رو از بابا کیوان گرفتی اره مامانی شما هنوز نیومده کلی طرفدار داری
بابای واست یه کارت تبریک با کلی جملات احساسی نوشت که وقتی مامانی خوند گریه کرد
و داشت ارایش سال تحویلش خراب میشد و بعد هم به شما پول داد و عیدی بعدی رو خاله
مژگان داد که یه عروسک موزیکال بود و عیدی بعدی هم دوست مامانی خاله زهرا داد که
دو دست بلوز و شلوار و پول بود. مبارکت باشه مامانی قشنگا.

خوب شما تو دل ما بودی اما باید تو سفره مون که هفت سینمون
بود حضور شما رو پر رنگ تر میکردم واسه همین اولین عکس سونوگرافیتو اینجا گذاشتم
که یادمون باشه حضور تو عشق بین ما رو هر روز بیشتر میکنه.

و بعدش هم سه تا صدف از اون قدیما که به بابایی یادگار داده
بودم به نشانه سه تاییمون تو سفره گذاشتم و کلی حس خوب به من داد.

الهی فدای تو بشم برات سال سلامتی آرزو دارم از خدا میخوام
از این سفر سخت بسلامت به اغوش مامانی برسی و خداوند تو رو از بدیها دور کنه گلم.

نیروانای مامانی دوستت داریم هم من و هم بابایی.

اینو بدون هر لحظه هر جا این تو هستی که باعث ارامش ما
هستی. عاشقانه دوستت دارم و سال نوت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محیاآرام جانم
6 فروردین 93 13:23
عزیزم من شمارو لینک کردم
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم ممنم شما رو حتما لینک می کنم عزیزم.
مامان راضی
6 فروردین 93 15:48
عزیزم چه با سلیقه . انشاله به سلامتی به دنیا بیاد. عیدت مبالک گلمممممم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم شما هم همیشه شاد باشی در کنار نی نی گولو.
مامان عرفان
6 فروردین 93 16:43
سلام مامانی ناز مثل اینکه دختر تو و پسر من توی یه ماه بدنیا میان. پسرم اردیبهشتیه. گفتن بعد از 15 اردیبهشت میشه سزارین کرد. منم دو دلم بین زایمان طبیعی و سزارین . نظر تو چیه؟ خوشحال میشم بهم سربزنی
مامان حبه قند
پاسخ
سلام عزیزم وای چه جالب نی نی ما خرداد تشریف میارن. حتما میام به دیدنت.
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 15:42
دکتر راست می گفت که "روی"برای سلامتی مو مفید است...از من که روی بر گرداند موهایم همه سفید شدند!!!
مامان حبه قند
پاسخ
چه زیبا بود این نوشته مرسی.
مامان نی نی کوچولو
7 فروردین 93 21:55
سلام عیدت مبارک نیروانای نازوهمچنین عید شما خانمی مهربونعزیزم چه سفره هفت سین قشنگ برای نیروانا چیدی ،خیلی باسلیقه هستینانشاالله ساله دیگه نیروانای قشنگ سر سفره هفت سین خودش میشینهمواظب خودت ونی نی نازت باش.سال خوبی برات آرزو دارم عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی قابل طلا خانومم رو نداشت. انشاله عزیزم.
مامان نغمه
8 فروردین 93 1:17
عزیزدلم... نیروانای خاله عیدت مبارک... اصلا باورم نمیشه 7 ماه گذشت و 2 ماه دیگه بسلامتی میای توی بغل مامان گلت... الهی که همیشه سلامت باشی عزیزم...
مامان حبه قند
پاسخ
آره خاله به سرعت گذشت امیدوارم این 2 هم بگذره و نی نی ما بیاد تو آغوشم.
مامان مهرسا
8 فروردین 93 11:30
سلام عیدتون مبارک باشه چه سفره قشنگی انشاا... سال دیگه عکسای نیروانا جونو میزاری
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامان مهرسا. انشاله.
مامان یه نی نی کوچولو
9 فروردین 93 9:44
سلام خانومی ، عیدتون مبارک ، انشالله سال جدید رو در کنار هم خوش باشید
مامان حبه قند
پاسخ
سلام گلم سال نو شما هم مبارک/
مامان الینا خانم
18 فروردین 93 14:58
سلام عیدتون مبارک امیدوارم سال دیگه نیروانا کنار سفره هفت سینون نشسته باشهسالی پر از شادی وسعادت داشته باشین
مامان حبه قند
پاسخ
سلا عزیزم عید تو هم مبارک. روزهای خوبی برات آرزو دارم.
مامان عرفان
19 فروردین 93 15:25
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم به این وبلاگ سر بزن و نظرت رو بهم بگو.بنظر من قیمت لباساش خیلی به صرفه هست. اما باز به کمک شما نیاز دارم
مامان حبه قند
پاسخ
حتما میام به وبلاگتون هر چچند بیشتر لباسها رو خریدم . همیشه شاد باشی.
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 17:41
سلام سال نو مبارك(با تاخير).اميدوارم هر جا هستيد خوب و خوش باشيد.رمز وبلاگ دخترم در خصوصي
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم سال نو تو هم مبارک امیدوارم بهت خوش گذشته باشه. مرسی از اعتمادت.