نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانای طلای من فردا میاد پیشم

1393/3/10 16:16
نویسنده : مامان حبه قند
553 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای عزیزم مامانی خوشگله تا چند ساعت دیگه من میرم بیمارستان و فردا صبح زود به امید خدا تو به این دنیا پا میگذاری و با قدمهای خودت امید رو تو دل من و بابایی زنده میکنی. دختر گلم حس میکنم امروز خیلی با خودت خلوت کردی حس میکنی تو هم داری با دل مامان حرفاتو می زنی و ازش خداحافظی میکنی . میدونی آخه میگن شیرین ترین وامن ترین جای دنیا تو دل ماماناست/ عزیزم اما من بهت قول میدم اینجا هم واست خوب باشه امن باشه و من و بابایی سعی می کنیم تو رو در آرامش بزرگ کنیم.

دختر گلم نیروانای مهربونم ازت ممنونم تو خیلی صبور و خانم بودی و من عاشقانه دوستت دارم . هیچوقت به مامانی استرس ندادی مثلا اینکه یه روز تکون نخوری و مامانت بترسه و بره سریع سونو بده و یا ترس از اینکه خدایی نکرده تو مشکل خاصی داشته باشی. ازت ممنونم دخترم تو خیلی ماه بودی.

نمیدونم دلم واسه این روزها تنگ میشه و یا وقتی تو بیای اینقدر لحظه هامو پر میکنی که فکر دوران بارداری هم نمی افتم اما اینو می دونم که دلم واسه رقص ماهی گونه ی تو توی دلم تنگ میشه اون وقتایی که خودت رو قلمبه میکردی یه طرف و اون ور خالی میشد اون وقتی که دلم هری میریخت پایین از این حرکت های آرتیستی تو.

عزیز مامان یاد اون روزها بخیر که مثل ویبره تو دلم می لرزیدی همون روزی که من داشتم تو اداره نون و پنیر و گوجه خیار میخوردم. یاد اون شبهایی بخیر که نبض میشدی و زیر دلم مثل ساعت تیک تیک میزدی. اما واقعا تو ماه بودی مامانی رو شبا اذیت نکردی فقط این گرما بود که مامان رو اذیت میکرد و یا جای تنگی که بابایی شبا اشغال میکرد.

از اینکه وزن گرفتی اما من رو چاق نکردی ممنونم. به هر کی میگم من 1 کیلو اضافه وزن پیدا کردم تعجب میکنه بعد میگه وزن نی نی چقدر میگم خوبه. خدا رو شکر هزار مرتبه خدا رو شکر. تو سالم باشی بقیه کارها حل شدنیه.

عزیزم امشب تو بیمارستانم هرچند می دونم همش فکر میکنم و یا خوابم نمیره و یا به تو فکر میکنم مثل دیشب که همش به تو فکر میکردم و حس اینکه اولین دفعه میخوام بغلت کنم و بهت شیر بدم یه جور هیجان خاص در من ایجاد میکنه.

دختر نازم این آخرین نوشته توی بارداری من هست و از این به بعد خاطرات تو توی دنیای حقیقی شکل میگیره. از خدا میخوام سلامت بدنیا بیایی و خوب و سالم با هم به خونه بیاییم. این منتهی آرزومه.

داشتن تو برام لذت بخش ترین اتفاقه و اینو بدون مامانی خیلی دوستت داره.

پسندها (7)

نظرات (12)

یاسمن
10 خرداد 93 16:26
عزیز دلم این اشک خوشحالیه واست ایت الکرسی خوندم صدقه ام انداختم امیدوارم زایمانت خوب وراحت بشه این گل دخترمونم نیروانا خانم قدر زحمتای شمارو بدونه به امید روزی که چشمام عکسشو روی صفحه مانیتور ببینه واز خوشحالی غش کنم
مامان الوچه
10 خرداد 93 17:00
ایشالله نیروانا خانوم.سالم دنیا بیاد و بپره بغلت فردا اگه یادت بود ما ها رو دعا کن نیروانا خانوم.پیشاپیش دنیا اومدنت مبارککککککککککک یه دنیا بوس واسه نیروانا و یه دنیا دعا و انرزی مثبت بدرقه را مامانش یه دنیا گل یاس هم استقبال از جفتتون
ریما مامان آیسا
10 خرداد 93 17:00
مادر
10 خرداد 93 17:43
الهی که به خوشی و سلامتی بیاد عزیزم مامان جون مهربون دخملی هم حتما دلش برا دیدن شما تنگ شده فردا روز دیداره خوشگل و شاد و سرحال باشی ها خدا کنارتونه نگران نباش و بسپار به خودش
مامان آینده
10 خرداد 93 17:46
عزیزم انشاالله به سلامتی و شادی ما رو دعا کنیداااااااااااااااا
مامان مهنا
11 خرداد 93 1:01
عزيزم اميدوارم زايمان راحتي داشته باشي منم پس فردا ميرم بيمارستان براي منم دعا كن
مامان علی کوچولو
11 خرداد 93 18:08
پیشاپیش تبریک میگم عزیزم,انشالله که صحیح و سلامت باشه
مادر
12 خرداد 93 12:27
کجایی شاپرک زیبا؟ اومدی بغل مامانی؟ الهی دوتاتون خوب و سلامت باشبد
دختر آسموني
13 خرداد 93 13:22
سلام عزيزم. خدا براتون اين فرشته كوچولو رو حفظ كنه. منم يه دخمل يك ساله دارم. خوشحال ميشم كه به وبلاگ من سر بزنين و اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين. اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم.
مامان راضی
13 خرداد 93 17:47
عزیزم تولد نی نی نازمون مبالک باشه . زود بیا عکسشا بزار ببینیم چه شلکیه نیروانای ما .
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
13 خرداد 93 23:09
عزیزم بهت تبریک میگم دختر نازتو گرفتی بغلت قدم نو رسیده مباااااااااااااااااااارک بوووووووووووووس برای مامانی و اون لپای ناز دخملیت
مامی حنان
14 خرداد 93 14:55
سلام دوست عزیزم.با اجازتون وب شمارو توی لیستم قراردادم.اسم خواهرزاده منم نیرواناست.خودم اسمشو انتخاب کردم.اگه بدونی چقدنازه.دعامیکنم نیروانای نازشماهم سلامت باشه.اگه زودترمنوازسلامتیتون مطلع کنین که خیلی خوشحال میشم.قــــــــــدم نـــــــــــورســـــــــــــیدت مبـــــــــــــــــــــارک گلــــــــــــــــــم