نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

دختر بهاری من

1393/1/19 18:23
نویسنده : مامان حبه قند
806 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای عزیزم دختر ناز و مهربونم به قول باباییت سنجاب کوچولوی ما!

سلام عزیز دلم.

دوستت دارم .عید هم تموم شد مامانی . داریم با هم روزهای آخر رو تجربه می کنیم. و تو خانمتر از روز دیگه هستی . هر کی از من می پرسه اذیت میشی دوست داری تموم شه ؟ میگم نه دخترم دختر خوبی هست مامانیشو اذیت نمیکنه و من واقعا به تو افتخار می کنم چون واقعا دختر مهربونی هستی.

این روزها کمتر لگد و ضربه می زنی بیشتر موج داره و یه قلمبگی تو شکمم حس می کنم . دوست دارم اینکارهاتو هر وقت انجامش میدی لبخند رو لبهام می نشینه.

مامانی اتاقتو چیدم البته نه همشو باید یه چند تا خرید دیگه انجام بدم و بچینم. گیفتای سیسمونیتو گرفتم و باید با اسماتیز و شکلات پرشون کنم. قرار شد که انشاله 11 اردیبهشت هم جشن سیسمونیتو بگیرم.

فدای چشمای نازت برم دارم کلی باهات عشق بازی می کنم. دوستت دارم خیلی.

دیروز رفتم پیش خانم دکتر و صدای ضربان تو رو شنیدم اشک گوشه ی چشمم اومد . خانم دکتر بهت گفت ای جوجه شیطون چرا مامانتو اذیت می کنی؟ منم گفتم : نه خانم دکتر دخترم خانمه اصلا اذیتم نمی کنه. اونم گفت چه مادر خوبی ازش دفاع می کنه.

در مورد بیمارستان و زایمان حرف زدیم و اون روی 11 یا 12 خرداد نظرش بود. انشاله هر چی به صلاحته پیش بیاد جیگر من.

اما مامانی وضعیت قندم اصلا خوب نبود و آزمایش گلوکز خوب نبود و دکتر گفت باید با دکتر غدد مشورت کنم و انسولین بزنم. اصلا سخت نیست من هر روز دارم هپارین میزنم حالا انسولین هم میاد پیشش بابایی میگه خیلی سخته دکترم میگه خیلی سخته . اما بابایی میگه واسه این سختت نیست که عشق سنجاب کوچولو  رو داری. راست میگه اینهمه دارو و ... اصلا اذیتم نمیکنه چون می دونم تو رو دارم دختر نانازم.

دیروز برات یه ارگ حیوانات و یه عروسک و یه کرم که کوکش میکنی راه میره خریدم. نازنینی دخترم.

تو مهربون باش مثل الان رشد کن و سالم و سرحال باش تا مامان به عشق تو این روزها رو بگذرونه.

90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نغمه
19 فروردین 93 21:16
نیروانا، خاله، قدر مامانتو بدونا... عزیزم سختیای این دوران خیلی شیرینن، الان هر چی فکر میکنم می بینم اون روزا طی شبانه روز حداقل 15-20 لیوان آب می خوردم برای اینکه مبادا آب دور جنین کم نشه! من که از آب متنفر بودم... الان با اینکه خودم کم خونم روزی یه لیوانم نمی خورم!!! این عشق با هیچی قابل مقایسه نیست... خریدات مبارک عزیزم... پیشاپیش جشن هم همینطور... وای که چه مزه داره
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامان نغمه. واقعا هر کاری مامانا می کنن با عشق هست هر چی فکر میکنم بیشتر از این دوران لذت میبرم.
مامان طاها کوچولو
21 فروردین 93 0:51
سلام عزیزم.خوشحال شدم حال نی نی خوب خوبه.واقعا هم این دوران خیلی شیرینه با هیچ چیزی نمیشه عوضش کرد.راستی خریدها هم مبارک دختر گلمون باشهمنتظر عکساشون هستم.مطمعنم که شما خانم باسلیقه ای هستین چون سفره ی هفت سین عالی بودخوش باشی خانمی.مراقب خودت باش
مامان حبه قند
پاسخ
سلام گلم. مرسی عزیزم. حتما به محض اماده شدن عکساشو واستون میذارم.
مامان یه نی نی کوچولو
22 فروردین 93 23:48
سلام خانومی ، انشالله نینیتو که بگیری توی بغلت تلافی این همه سختی در میاد ، بیشترم مراقب خودت باش که وقتی به دنیا اومد بتونی خوب بهش برسی
مامان حبه قند
پاسخ
چشم دختر خوب و نازنین. انشاله بزودی این اتفاق بیفته.
شیما مامان شاهین کوچولو
25 فروردین 93 0:08
سال نو مبارک نیروانا کوچولو...ایشاله سال بعد کنار مامانی و بابایی دور سفره هفت سین مامانی قدر این لحظاتو بدون که خیلی شیرینهههههه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی شیما. انشاله اون روز زودتر برسه.
مامان راضی
25 فروردین 93 0:35
ورود به نه ماهگیت مبالک گلممممممممممممممم انشاله بقیه ی راهم به سلامتی بگذره عزیزم.
مامان حبه قند
پاسخ
وای چقدر زود گذشت. واسه اومدنش خیلی بی تابم.
مامان عرفان
27 فروردین 93 15:26
سلام عزيزم. مباركه وسايلهاي ني ني. ايكاش مشكل قند نداشتي و خورد و خوراكتو تنظيم مي كردي ولي حالا ديگه شده حتما به موقع انسولين بزن و به موقع به اندازه غذا بخور. مواظب خودت و دختر نازت باش.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم انشاله هیچی نیست.
مائده
27 فروردین 93 23:41
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) خواهری گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم روز توهم مبارک
مامان راضی
29 فروردین 93 23:15
عزیزم اصلا نگران نباش منم توی بارداری روزی 100 واحد انسولین سه وعده میزدم به اضافه ی خوردن 4 تا قرص قند و 3 تا قرص فشار . خیلی سخت بود اما شیرین . ایشالا به سلامتی بگذره و نی نی گلت به دنیا بیاد.
مامان حبه قند
پاسخ
من 2 واحد میزنم گلم. خدا کنه نی نی ها سالم بدنیا بیان همین ما را بس.