نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

حـــبه قـنــد

رنگ آمیزی اتاقت

1392/12/5 7:22
نویسنده : مامان حبه قند
743 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام هستی من خانومی ناز و صبور من سلام

خوبی عزیزم ؟ هر لحظه برات دعا می کنم که خوب باشی و تو دل مامانی جات حسابی گرم و نرم باشه. قربونت برم از تکون هات بگم که دیگه وقتی شروع می کنی و منم شکمم رو نگاه می کنم متوجه میشم شکمم تکون خورده. چند شب پیش داشتی حسابی بازی میکردی تو دلم و به بابایی گفتم بیاد و دست بذاره رو دلم و تو رو ببینه . اونم که حسابی ذوق زده شد.

قربونت برم شما 6/5 ماهه شدی البته تو دل من. انشاله همیشه سالم باشی خانوم گلم.مامانی دیگه از اون روز واست خرید نکردم اما همراه بابایی اتاق تو رو رنگ کردیم اونم لیمویی و سبز که خیلی به اتاقت جون داد و خوشگلش کرد مامانی با اون شکمش که حالا دیگه قشنگ سفت شده و معلومه توش نی نی داره رنگ میکرد و بابایی ریزه کاریها رو انجام میداد. حالا می خواهیم بریم واست موکت ببینیم چون موکت اتاقت زبر هست و یه موکت نرم واست بخریم.

عزیز دلم هنوز اسم کامل تو مشخص نشده و من خیلی ناراحتم از این قضیه. دوست داریم دیگه تو رو با اسم خودت صدا کنیم و هی بهت نی نی و گل دختر دختر نازم نگیم. اما واقعا مرددم واسه انتخاب اسمت. اسم نیروانا رو دوست داشتم که با ریشه اش مشکل دارم که سنسکریت هست وگرنه از نظر بار معنایی و آوا خیلی زیباست.

دومین اسم آرنیکا و رونیکا هست که فکر میکنم اسمی که نیکا توش داره یه مقدار تکراری هست.خلاصه همینطور سرگردان اسم تو هستیم.

خانومی دیروز آزمایش داشتم و تست گلوگز دادم انشاله این هم با موفقیت طی بشه و من خدا رو شکر می کنم.

اینو واست بگم که مامانی یه شب تو خونه تنها بود و بابایی واسه کارهای دانشگاهش رفته بود شمال اما مامانی اصلا نترسید و خیلی هم قوی بود بخاطر اینکه دختر نازی مثل تو رو داشت. و تو دلش بود.

بابایی خواب دیده بود که تو اسفند بدنیا اومدی بعد تعجب کرده بود که خرداد به دنیا باید بیای. اونوقت تو چشمات سبز بود و گرسنه بودی و من بهت شیر دادم و می گفت خیلی حس خوبی بوده. انشاله اون روز برسه که توی بغلم باشی عزیز دلم.

میبوسم روی ماهتو عزیز نازم تو خیلی مهربونی . و کلی با من مدارا می کنی سخت نیست این روزها چون تو رو دارم با تو دلخوشم از وقتی اومدی برکت هم اومده تو زندگیمون و من خدا رو بابت داشتن تو شکر می کنم.

دوستت دارم نفسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا خانم
6 اسفند 92 11:12
سلام خانم گل امیدوارم حال خوب باشه حال نی نی جون خوبه من یاسمن وبلگتون دیدم قشنگه شما سیسمونی دخمل منو دیده بودین و نظر داده بودین خوشحال میشم من و لینک کنین تا از هم خبر دار باشیم ان شالله دوران بارداریتون به شادی بگذره و دخمل نازتون ببینید نمیدونید چه مزه داره وقتی اولین بار میبینش مزاحمتون نمیشم به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامانی جون انشاله دخترت همیشه سالم و سرحال باشه. منم اومدم بوتون و عکساتون رو دیدم و لینکتون هم کردم.
مامان یه نی نی کوچولو
6 اسفند 92 17:28
وای ناز بشی دخمل شیطون ,خدا تو رو برای مامان بابات نگهداره ,انشالله
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم شما همم همیشه شاد وسلامت باشید.
مامان آرلا
7 اسفند 92 21:03
عزیزم مبارکه رنگ اتاق نی نی اسمای دخترت همش خوشگله عزیزم البته انتخاب اسم کاره سختیه ایشاالا تو نی نی سلامت باشین همیشه
مامان حبه قند
پاسخ
اره واقعا سخته مرسی خانومی.
مامان راضی
7 اسفند 92 23:14
خدا را شکر که همه چیز رو به راهه خانومی بوی رنگ واست بد نبوده باشه گلممممممم امان از دست تومامانی
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی. نه عزیزم رنگش بو نداره اکلریک هست. چرا امان از دست من؟
مامان نغمه
10 اسفند 92 16:14
مبارکا باشه عزیزم... به به چه رنگ قشنگی... قربون دختر گلمون برم، زود اسمشو انتخاب کنین دیگه... دهه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامان نغمه. خدا نکنه گلم. چشم انتخاب نهایی رو بزودی میگیم.
مامان مهرسا
10 اسفند 92 21:04
سلام مبارکت باشه خاله جون قوربونت برم دل تودلم نیست تا سیسمونیتو ببینم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله عزیزم. انشاله بزودی میای و می بینی خانومی.