نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

حـــبه قـنــد

من از عشق تو مشعفوم.

1392/11/26 0:06
نویسنده : مامان حبه قند
681 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

گل دختر
مامانی سلام این روزها حسابی داری بزرگ میشی و شیطون خدا رو شکر می کنم که تو رو
دارم . 19 بهمن با بابایی رفتیم که تو رو ببینیم این دفعه هم به اصرار خودم به
سونو گرافی رفتیم. آخه میخواستم دیگه مطمئن بشم شما خانومی که واسه خریدات اقدام
کنیم. عزیز دلم خانوم طلای مامانی دیدیم سر شما پایینه و ته رو هوا کردی . کلی با
بابایی خندیدیم . بابایی هم موقع سونو گرافی از من فیلم گرفت دوباره صدای آهنگ
قلبت و اشکهای گوشه چشم من.

عزیزم
دوشنبه 21 بهمن هم رفتم دکتر و همه چی رو خوب دید و بخاطر گرفتگی پام  تو شبها گفت منیزیمت کمه و یه دارو داد و همه چی
گفت که اوکی هست و دوباره صدای قلب تو که این دفعه جون دار تر بود. وزن تو 627 گرم
بود و قدت 29 سانتی متر دختر بلند قد من.

کلی از
داشتن تو خوشحالم عزیز مامان.

خوب
همراه مامان زهره و بابای من رفتیم و تخت و کمدت رو خریدیم هر چند اون روز کمر
بابایی گرفته بود و نتونست بیاد. اما یه مدل شکیل واست انتخاب کردم که که یه خورده
بزرگ هم شدی به سنت بخوره.

چهارشنبه
زودی از اداره اومدم و با مامان زهره رفتیم بازار و چند دست لباس دخترونه و
سارافون و بعد رفتیم جمهوری لوازم بهداشتی و کالسکه و کریر و خورده ریز واست
گرفتیم.

مامانی
تا حالا بابا بزرگ کلی تو زحمت و خرج افتاده و همه کلی ذوق خریدهای تو رو دارن.

سعی می
کنم خیلی لوازمی که بیشتر تزیینی هست واست نخرم . اما خوب یه چیزایی هم ملزومه
سیسمونی هست.

همراه
بابایی رفتیم و رنگ اتاق خوابتو که سبز لیمویی هست خریدیم و یه سری استیکر هم
دیدیم که بعد از نصب تخت و کمدت اونها می چسبونیم

خانومی
خیلی ذوق اتاق تو رو دارم هر چند که خیلی از کیتی جان خوشم نمیاد اما خوب دسته های
تخت تو و برچسب روی اونها کیتی شد. طرح لاک پشت و باب اسفنجی و سگ هم بود که اصلا
دخترونه نبود.

الان
بازار خیلی شلوغه و سعی می کنم بقیه خریدهاتو 
بعد از عید انجام بدم. باید بگردم و ببینم چه چیزهای دیگه ای ضروری واست
هست.

عشق
مامان هر دفعه که تکون ها و ضربه های تو قوی تر میشه من خدا رو شکر می کنم به
داشتن تو.

مامانی
این ماه 1 کیلو هم از وزنم رو کم کرده بودم که فکر کنم بخاطر سرماخوردگیم بود اما خدا
رو شکر شما سالم و سرحال در جای خودت نشستی.

عزیز
مامان این ماه رگ سیاتیکم گرفت و بعضی وقتا شل زنان راه می رم دکتر هم یه سری نرمش
به من داد که انجام بدم.

گل دخترم هر روز که میگذره من از داشتن تو بیشتر خدا رو شکر می کنم مشتاق
دیدارت هستم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پریسا نجفی
26 بهمن 92 0:27
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مائده
26 بهمن 92 6:59
ای جااااااااااااااااانم مبارک باشه گلم وسیله هایی که برای حبه قند قند خریدی انشالله این چند ماه اخرم به خوبی و خوشی تموم میشه به زودی فرشته نازتو بغل میکنی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم. انشاله این چند ماهم خوب طی بشه. مرسی.
مائده(ني ني بوس)
26 بهمن 92 12:52
هورااااااا دخملللللللللل
مامان حبه قند
پاسخ
واقعا هورا دخمل.
مامان آرلا
26 بهمن 92 16:10
مبارکش باشه دوست جونم دست بابا بزرگشم درد نکنه ایشاالله همیشه سلامت باشن
مامان حبه قند
پاسخ
مرس عزیزم. انشاله ارلا خانوم سلامت باشن.
شیما مامان شاهین کوچولو
26 بهمن 92 19:40
عزیییییییزم این دوران خیلی خوبهههههههه. یادش بخیر عزیزم قدر این دورانو بدون که خیلی شیرینهههههههه
مامان حبه قند
پاسخ
اخ اره این دوران خوبه. چشم عزیزم.
مامان یه نی نی کوچولو
27 بهمن 92 17:38
مبارک باشه خانومی ,انشالله خیلی زود زود نینیتو میگیری تو بغلت
مامان حبه قند
پاسخ
فدای شما. عزیز خوب و مهربون
مامان نی نی کوچولو
1 اسفند 92 16:09
سلام عزیزمآخی یادش بخیر ،گلم از این دوران به خوبی استفاده کن و حسابی بخوابوقتی دخمل گلمون به دنیا بیان دیگه نمیذارن مامی خانم لالا کننددقیقا این حرفارو خیلی ها به من میگفتند.منم دارم به شما میگم حساااااااااااااااااااااااااابی بخواب.راستی خدارو هزار مرتبه شکر که گل دخترمون سالمه.ومبارکش باشه وسایل هاش انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه.مواظب خودت و دختر نازت باش بی صبرانه منتظر دیدنشم
مامان حبه قند
پاسخ
دوست خوبم واقعا دارم از روزهام استفاده می کنم و میخوابم . اما شوق دیدن نی نی رو هم دارم.