نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

حـــبه قـنــد

سونوگرافی 12 هفتگی

1392/9/3 18:09
نویسنده : مامان حبه قند
741 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جون سلام.

دیروز دوم آذر یه روز مهم بود چون باید سونو گرافی ان تی غربالگریتو انجام میدادیم. بعد از اداره من رفتم مطب و بعد بابایی اومد و وقتی نوبتمون شد نمیدونی چی دیدیم یه نی نی که اقای دکتر به ما می گفت این سرشه این پاهاشه این دستشه و بعد ما خودمون تشخیص میدادیم .

 شما اگه بدونی چیکارا می کردی؟ چرخ میزدی اینوری میرفتی اونوری میرفتی یه جا اروم و قرار نداشتی. کلی از دستت خندیدیم. دکتر 2 تا نیمکره های مغزت رو هم نشون داد به ما . و اون لحظه ای که بابایی و من صدای قلبتو شنیدیم دوباره اون احساس خوب تو وجودم شعله ور شد.بابایی گفت این چیه ؟دکتر گفت داره اون تو اسب سواری می کنه صدای پای اسبشه . خوب صدای قلبشه دیگه. اول دستای ناز و کوچولوت زیر چونه ات بود بعد گرفتی کنار سرت . مامانی وای از بس ورجه وورجه کردی دکتر گفت دیگه داره کفرمو در میاره. وای چرا مامانی یه جا بند نمیشدی نکنه خدایی نکرده بیش فعالی؟؟ خدا نکنه.

خلاصه دکتر گوشتو نشونمون داد انگشتای دست. دلت. وای بینیتو دیدیم و تیز بود عزیز دل مامان. حفره چشمهاتو دیدیم و فک دهانتو. مامانی شما 51 میلی متر بیشتر نبودی یعنی 5 سانت عزیزم دلم کوچولوم.

خلاصه دکتر نتونست تیغه بینیتو با مایع پشت گردنتو ببینه. به من گفت مثانه ام رو تخلیه کنم و یه شکلات بخورم و دوباره بیام. اومدم و دیدیم بله رخ را نشانمان دادی قربونت برم وضعیتت خوب بود و ان تی 1.3 بود خدا رو صد هزار مرتبه شکر.

عزیز دلم فدای این شیطونیات برم اما خیلی برای من و بابایی جالب بود که همش می پریدی این ور و اون ور.

بابایی می گفت چه جوری این بچه رو جمع کنیم ؟ منم گفتم نمیدونم واله. بخدا اگه از این بچه شر باشی دیگه کارمون ساخته هست. دیگه  خاله ها منتظر بودن جنسیتت رو بدونن اما دکتر گفت معلوم نیست و کلی بخاطر این قضیه با خاله ها خندیدیم. همه خوشحال بودیم و شاد. امروز 3 آذر هم رفتم و آز غربالگری دادم و سه شنبه هم جواب می گیرم. مامانی حسابی برای خودت بازی و شادی کن اونجا .

تو دل مامانی محیط امنی هست که تو با خودت خلوت کنی دیگه وقتی اومدی بدنیا نمیذاریم تنها باشی. دوستت دارم اما نمیدونی چقدر زیاد. دیشب همش با خودم قربون صدقه ات می رفتم. برات میخوندم نی نی قشنگی نی نی ملنگی. الهی مادر فدات بشه.عاشقانه دوستت دارم نفس من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مائده
3 آذر 92 18:42
خدا ایشالله شیطونی شووووووووووووووو براتون بیشتر کنههههههههههههه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم میبوسم روی ماهتو
مامان مهرسا
3 آذر 92 20:07
سلام حبه قندی عزیز خاله قربونت بره وروجک مواظب باش خیلی داری مامانتو اذیت می کنی ها مهرسا خانم هم خیلی نقشه ها برات کشیده می خواد بترسونتد حواست باشه انشاا...که هر چه زودتر نی نی مون بزرگ شه صحیح و سالم بیاد و با مهرسا بازی کنه البته گلدون نشکونه ها
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامان مهرسا . ایشاله همیشه مهرسا خانم سالم باشه و مواظب نی نی خاله اش باشه. اصلا هم نترسونش آخه نی نی هست و کوچولوئه.
مائده
4 آذر 92 20:44
عزیزم مرسی به وبلاگم سر زدی من شما رو لینک کردم با اجازه تون اگه شما هم دوست داشتی منو لینک کن
مامان حبه قند
پاسخ
حتما مائده عزیزم. امیدوارم همیشه شاد باشی.
سپیده
5 آذر 92 9:14
با سلام. بسیار از لطف شما سپاسگزارم.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم شما لطف داری.
مامان جانان
5 آذر 92 23:08
روزگار شیرینی رو داریم سپری می کنیم. امیدوارم روزگار شیرین تر شه با سلامتی دلبندتون در کنار پدر و مادر عزیزش
مامان حبه قند
پاسخ
سلام عزیزم آره واقعا این روزها خیلی ناب و دوست داشتنی هستن. متشکرم.
مائده(ني ني بوس)
12 آذر 92 14:39
آخيييينيگاش كن چه خوشدل اين ني ني تودلي
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامان مائده انشاله همیشه سارینا خانم سالم باشه.