نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

حـــبه قـنــد

دوباره یه مامان سرما خورده و یه نی نی 22 هفته ای

1392/11/15 19:23
نویسنده : مامان حبه قند
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گل و نازم فرشته مهربون من خوبی دخترم ؟ حالت خوبه عزیز نازدارم؟

مامانی دوباره مریضه و سرما خورده اما امیدوارم تو خوب باشی خدا رو شکر می کنم که فعالیتت رو زیاد کردی یعنی اون ضربه های کوچیک سمت چپم شده این وره دلم یه ضربه اونوره دلم یه ضربه. وقتی به طرف چپ میخوابم لیز میخوری میری این طرف چپ و یه ضربه میزنی اما ضربه هات بیشتر شبیه انقباضات شکمی هست عزیزم. داری کم کم دختر قدرتمندی میشی خانومی.

عزیزم فدای روی ماهت بشم شنبه به امید خدا با بابایی میریم و شما رو می بینیم. عزیز بار دیگه چقدر ذوق زده هستم خیلی دوستت دارم عزیزم.

خوب از جاهای خوب واست بگم که اخر هفته پیش ساک تو رو اوردم وتمام  لباس و اسباب بازیهایی که تو این چند سال واست خریدم رو در آوردم و مرتب گذاشتم تو ساک زیپ دار وای کلی لذت بردم . حس می کنم شما خیلی نباید خریدی داشته باشی مگر اینکه من دوباره هوس کنم و واست خرید کنم.

عزیز دلم هوا خیلی سرده از خدا میخوام تو توی دل مامانی جات گرم و نرم باشه. دختر ناز و زیبام عزیز تر از جونم شکم مامان قلمبه شده و الان قشنگ معلومه شما خانومی توش هستی.

الهی همیشه سلامت باشی مامانی .

اتاقت رو خالی کردیم تا اینکه یه روزی تخت و کمدت رو بخریم و اتاق رو طبق اون رنگ کنیم.

مامانی ٢ کیلو اضافه کرده بودم که امروز دیدم دوباره ٢ کیلو کم شده گلم هنوز به وزن قبل از بارداریم نرسیده ام. اما شما وزن بگیر حسابی خانومم.

من خیلی دوستت دارما... عشق مهربونم.

٨٨

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان راضی
16 بهمن 92 13:49
مواجب خودت باش خانومی بدتر نشی تا میتونی مایعات و سوپ بخور مبارکش باشه دخملی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیزم خوب استراحت کردم و ابمیوه خوردم امادوباره عقونت کرده گلوم.
مامان یه نی نی کوچولو
16 بهمن 92 18:14
سلام خانومی , تبریک برای این احساس خوب ,وقتی تکوناشو متوجه میشی ,بیشتر احساس میکنی که یه مادری ,خیلی حس خوبیه
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی حس خوب و تازه ای هست حسی که تا حالا تجربه نکرده بودم.
مامان مهرسا
16 بهمن 92 21:05
سلام خاله جونی دخمل خوبی باشو مامان تو اذیت نکن تا مامانی زودتر خوب شه اخه دلمون براش تنگ شده جند روزی هست که ندیدیمش
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامان مهرسا. نی نی دختر خوبیه اصلا اذیت نمی کنه مامانیش ضعیف شده.
مائده
16 بهمن 92 23:13
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مامان حبه قند
پاسخ
منم شما رو دوست دارم مرسی از لطفت.
مائده
18 بهمن 92 12:03
گلم بلوووووووووووووووووووو خصوصی
مامان حبه قند
پاسخ
چشم
مائده
19 بهمن 92 7:55
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
مامان مائده و مهدیار عسلی
20 بهمن 92 0:36
سلام عزیزم .ممنون که به ما سر زدید.منم مثل بقییه تایید میکنم که این تکون خوردناش بهترین حس دنیاست که بعد از به دنیا اومدنش مطمئن باشید دلتون واسه این لحظات تنگ میشه. نمیدونم شما هم اصفهان زندگی میکنید یا نه ولی آتلیه این گل پسر ما توی اصفهانه به نام ماه و ماهی توی خیابون استانداری اگه خواستید بگید تا شمارشم بهتون بدم. مواظب خودتون باشید
مامان حبه قند
پاسخ
خواهش می کنم گلم. واقعا لذتی داره این تکون خوردنها. نه عزیزم من اصفهان زندگی نمی کنم اما واقعا از کارش خوشم اومد. شاد باشید.
مامان آرلا
20 بهمن 92 12:48
مامانی بیشتر مواظب خودت باش ایشاالله زود خوب شی دوست جونم
مامان حبه قند
پاسخ
چشم عزیزم . روی ماهتو می بوسم.