نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اولین قلقلک بازی تو

1392/11/2 11:24
نویسنده : مامان حبه قند
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل و نازم عزیز تر از جونم سلام

اینقدر ذوق زده ام که نمی دونم چطور بنویسم واسه اینکه شما دیروز اول بهمن 1392 اولین قلقلک رو سمت چپ دلم دادی. وای رو هوا هستم مامانی.

حالا برات تعریف می کنم دیروز که تو اداره داشتم نون و پنیر و خیار و گوجه به عنوان صبحانه میخوردم حس کردم سمت چپ زیر دلم یه چیزی لرزید اول خیال کردم ضربانم زیاد شده و این فقط یه حسه دوباره این اتفاق افتاد و برای بار سوم دیگه فهمیدم خودتی . دستمو گذاشتم رو دلم و گفتم نی نی نازم سلام دخترم ابراز وجودت مبارک عزیزم.

دیگه سر از پا نمی شناختم اینقدر حال و هوام عوض شده عزیزم من تو 20 هفته و 2 روز تو رو حس کردم و این خیلی واسه من خوشحالیه. حالا هم داری اون گوشه رو می لرزونی اینگار رفته رو ویبره. آخ که چقدر منتظر این لحظه بودم مامانی.

حالا از سه شب قبل بگم اینا رو دوست دارم می نویسم تا یادگاری واسه من و خودت باشه. عزیزم  سه شب قبل وقتی بابایی اومد آمپول هپارین من رو زد دستم رفت رو سینه ام دیدم دستم خیس شد و یه ذره از شیرت اومده بود بیرون کلی با بابایی خندیدیم.

بابایی حسابی ذوق تو رو داره. میگه دخترم کار داره . باهاش چیکار دارین ؟ الهی فدای شما بشم که اینهمه خواهان داری. راستی نی نی نازم اینو بدون عاشقونه دوستت دارما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ستاره
2 بهمن 92 11:51
ای جانم. پس بالاخره نی نی ابراز وجود کرد. خاله قربونش بره. وای ینی منم 2 هفته دیگه حرکاتشو حس می کنم. مامی نگو کفش که دلم کبابه . من سایز پام 36 بوده الان شده 3999 فکنم باید واسه همیشه با کفشام خداحافظی کنم
مامان حبه قند
پاسخ
آره وای خیلی ذوق کردم قربونت برم انشاله زودتر از 2 هفته هم می فهمی نی نی واست ویبره میره. وای 3 سایز پس خیلی باد کردی . من هنوز اونطوری نشدم.
مائده
2 بهمن 92 11:53
مبارک باشه حبه قند کوچولووووووووووووووووووووووووو
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مائده جون انشالاه بزودی خبرهای خوبی هم از شما می شنویم.
مامان آرلا
2 بهمن 92 11:57
به سلامتی عزیزم ایشاالله که به سلامتی به دنیا میاد گل دخترمون
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مهربون. انشاله آرلاخانوم سالم باشه.
مامان نی نی کوچولو
3 بهمن 92 1:19
مبارکه مامانی انشاالله به سلامتی به دنیا میاد گل دخترمونعزیزم میبینی چه حس قشنگیهانشاالله همه ی نی نی های دنیا سلامت باشن.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم انشاله همه نی نی ها سالم باشن.
سپیده
3 بهمن 92 9:07
سلام خانم. شما اگه پست جدید بزارید اسم وبلاگتون اولین صفحه نی نی وبلاگ که می خواین وارد وبتون بشین تو وبلاگهای بروز شده می یاد
مامان حبه قند
پاسخ
اون رو که میدونم می خواستم ببینم واسه خودمون هم از ادد فرندهامون میاد
مامان نغمه
3 بهمن 92 11:59
ای جون دلم... حالا از این به بعد لذت بیشتری می بری گلم
مامان حبه قند
پاسخ
اره واقعا .حس خوبی هست.
مامان راضی
4 بهمن 92 12:12
ای جونمممممممممممممممم پس بالاخره حس کردی عزیزم تا میتونی لذت ببر تبریککککککککککککک
مامان حبه قند
پاسخ
آره خیلی خوب بود مامان راضی
shima
7 بهمن 92 0:00
Mobarak bashe habe ghand chocholoooooo
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیز دلم شاهین کوچولو رو ببوس.
مامان یه نی نی کوچولو
8 بهمن 92 16:51
تبریک میگم عزیزم ,از این به بعد بیشتر از اینا احساس میکنی ,,قدر این لحظه ها رو بدون گلم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم این روزها که رو ابرا هستم.
maman e maneli
10 بهمن 92 14:20
salam maman e mehraboon,khoobi aziiiiizam?az shoma ax gozashtam ,khoshhalam kardi be khoone ma sar zadi,nini khoshgeleto beboos
مامان حبه قند
پاسخ
عزیز دلم انشاله بیشتر بنویسی واسمون از مانلی خانوم.
زهرا و زکریا
15 بهمن 92 19:48
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام مادر شدنت مبارک عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوست خوب و مهربونم. انشاله خدا زکریا رو واست نگه داره.