نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نی نی 17 هفته ای

1392/10/11 19:10
نویسنده : مامان حبه قند
369 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر نازنینم سلام.

فدای روی ماهت برم ببخش که چند وقتی هست واست ننوشتم. این روزها داره خوب میگذره خدا رو شکر شما خیلی مهربون و آروم هستی و مامانی رو اصلا اذیت نمی کنی و این نشون میده شما صبور هم هستی.

از خدا میخوام تو سالم و سرحال بدنیا بیای. این یعنی نهایت خوشبختی . عزیز دلم یادم میره عکس سونو گرافیتو اسکن کنم و یه خورده بدقول شدم. خانوم خوشگلم این یک هفته به انتخاب اسم شما گذشت . منی که اسمهای زیادی تو ذهنم بود حالا واسه اسم انتخاب کردن شما خیلی وسواس دارم نمی دونم چرا این اصلا خوب نیست که نمی تونم اسم انتخاب کنم. اول بابایی هیچی در مورد اسم نگفت اما رفت دو تا اسم واست انتخاب کرد یکی آروشا و دیگه ماتیسا. من با آروشا موافق بودم اما هماهنگ کردن و صدا کردن هجاها فکر کنم واسه دیگران مشکل باشه. ماتیسا رو هم اصلا نپسندیدم. دوباره با بابایی گشتیم دنبال اسم آرنیکا و روشا هم مد نظرمون بود اما متاسفانه به دلم ننشست. اسم بنیتا هم چون بت از عربی میاد موافق نیستم. می مونه همون نیروانا که از اول دوست داشتم اما بابایی بخاطر ریشه اسم که سنسکریت هست مردد هست. نمیخوام اجباری به بابایی وارد بشه و دوست دارم خودش رضایت کامل داشته باشه واسه همین فعلا شما دخترم. گل دخترم و نی نی هستی.

هر چند گاهی هم می ترسم که سونو اشتباه گفته باشه و شما پسر باشی. البته بد نیستا اما کلی واسه یه دختر نقشه کشیدم.

مامانی نازم از خودم برات می نویسم همچنان وقتی بوی بدی به مشامم میخوره حالم بهم میخوره و این خیلی بده. همچنان بی میل به غذا هستم و نمیدونم نوشته بودم که از قبل از بارداری ٢/٥ کیلو کم کرده بودم و حالا ١ کیلوش برگشت اما همچنان ثابت هست. تیروئیدم با آزمایشها رو به پرکاری رفته که باید به دکتر برم و میزان لووتیرکسینم رو کم کنم. از شکمم بگم که اون هم خیلی نشون نمیده شما ١٧ هفته و ٣ روزتون هست اما همچنان من هیچ احساس تکون خوردنی نداشتم یعنی شما که اینهمه تو دل مامانی شیطونی می کنی پس چرا مامانی نمی فهمه؟؟؟؟

از ویار بگم قربونت برم هنوز از هیچی خوشم نیومده و از هیچی هم بدم نیومد خاله مژگان میگه بدنت هیچی کمبود نداره که هیچی طلب نمیکنه اما حس می کنم شما دختر قانعی هستی.

خیلی دلم میخواست زودتر تو رو می دیدم اما باید تا خرداد صبر کنم و من هم صبور میشمو  صبر میکنم.

راستی خاله نغمه هم هیراد کوچولوش بدنیا آورد براشون دعا کن که سلامت باشن. خدا رو شکر.

میبوسمت گل نازم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ژاله مامان آیدا
11 دی 92 22:42
سلام عزیزم بله مدل خارجی هستن نمونه کارای خودم رو تو قسمت آویزاهای موجود برای فروش ببینید . اگه سفارش بدید اول درست می کنم عکسشو براتون می فرستم اگر اوکی بود براتون پست می کنم. قربانت ژاله
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم ممنونم . براتون پیام گذاشتم.
مامان نی نی کوچولو
12 دی 92 1:07
سلام مامانی اسم های خیلی قشنگی انتخاب کردیناز همشون قشنگتر آروشا هستش منکه خیلی خوشم اومدعزیزم خوشحالم که حالت خوبه منم دوران بارداریم خوشبختانه خوب داره میگذره چیزی هم تا اینجا هوس نکردم.در کل نه از چیزی بدم اومد نه خوشم اومد.من تو 3 ماهگی از بعضی بوها بدم میومد ولی بعدا خوب شدم نگران نباش شما هم تا چند روز دیگه تموم می کنید این حالت ها رو.خلاصه عزیزم حسابی مراقب خودت باش تا نی نی کوچولوی نازت انشاالله سالم وسلامت بیاد تو بغلت واسه منم دعا کن پسرم تا چند هفته دیگه میاد تو بغلم.
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم ممنونم شما واسه آقا پسری اسم انتخاب کردین؟ممنونم از انتخاب اسم . انشاله نی نی شما هم سالم بدنیا بیاد.
زهرا مامان فنچی
12 دی 92 15:42
انشاا.. به زودی نی نی بیاد تو بغلت
مامان حبه قند
پاسخ
متشکر از آروزی خوبت عزیزم.
مامان راضی
13 دی 92 15:04
انشاله همیشه سالم باشی و این چند ماهم به خوبی بگذره گلم
مامان حبه قند
پاسخ
انشاله مامان راضی متشکر از آرزوهای خوبت.
مائده
13 دی 92 15:23
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مائده
14 دی 92 16:00
همه اسمه قشنگ بودن اما من از اسم روشا خوشم امد ایشالله زود زود بدنیا بیاد و بغلش کنی
مامان حبه قند
پاسخ
آره اسم روشا هم زیباست. حالا داریم به نتایجی میرسیم. متشکرم عزیزم.
شیما مامان شاهین کوچولو
19 دی 92 22:32
عزیزم خیلی خوشحال شدم به وبلاگمون اومدین باعث افتخاره ایشاله نی نی خوشگل خودتون زودتر بدنیا بیاد .اونوقت معنی زندگی رو میفهمید وای مامانی راست میگی عکس شاهینو تو مجله هم دیدی؟؟؟؟ خیلی خوشحال شدم تو پست قبلی یادم رفت عکسشو بزارم ...حتما حتما پست جدید میزارم
مامان حبه قند
پاسخ
وای مامانی خیلی شاهین با مزه هست و من وقتی عکسشو تو مجله دیدم کلی ذوق کردم. مرسی دوست خوبم.
مائده(ني ني بوس)
23 دی 92 0:11
عزيزم فقط خوب بخور و بخواب كه ني ني حسااااااابي قوي شه
مامان حبه قند
پاسخ
گل خانومی خوب بخور و بخواب کنم اونوقت کی بره سر کار! انشاله نی نی قوی هست.