نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

یه دختر دارم شاه نداره

1392/10/2 19:18
نویسنده : مامان حبه قند
403 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز و زیبا دختر مهربون دوست داشتنی من.

هزار ماشاله صدا هزار مرتبه شکر که شما سالم هستین .

از دیروز برات بگم از حسم که یه حس معمولی بود اصلا حسم این بود معلوم نمیشه شما دختری یا پسر اما بهر حال ظهر رفتم سونو دکتر شاکری وقت گرفتم و عصر با بابایی رفتیم اونجا تا رفتیم دیدیم نوبتمون شده و خوابیدم و دکتر دستگاه رو گذاشت رو شکمم و شما هم پاهاتو تکون میدادی و صدای قلب نازنینتو شنیدم دوباره گروپ گروپ .عزیز دلم چشمامون برق شادی بود. از بس خوشحال بودیم نفهمیدیم دکتر چی گفت . فکر کردم منو صدا کرد و گفت دختر خانم. بعد بهش گفتم بچه ام سالمه؟ گفت : بله. گفتم : میشه جنسیتشو بگین: گفت: گفتم که دختر خانمه. عزیز دل مادر شما دختر شدی. خدا به من یه دختر نازدونه داد. هزار ماشاله گلکم دلبند مامانی انشاله همیشه سالم باشی.

همون جا به خدا گفتم خدایا صد هزار مرتبه شکرت. به دکتر گفتم مطمئن دکتر؟ گفت بله. به من گفت غزبالگری اینجا نیومدی ؟ گفتم : نه. گفت من به همه زمان غربالگری می گم.

دیگه نفهمیدم چطور لباسهامو پوشیدم کلی با بابایی خوشحالی کردیم اصلا نمی دیدم مردم چطور نگاهم می کنن. چقدر شاد و خوشحال بودم. وای خدا ...

حالا نوبت  خبر دادن به کسانی بود که منتظر بودن.نوشتم: الان نی نی رو دیدم داشتم فکر میکردم باید فکر جهازش باشم یا بفرستمش سربازی !حالا که فکر میکنم دخترمو با دل خوش راهی خونه ی بخت می کنم.

نمیدونی در جواب این مسیجم چه چیزهایی دریافت کردم هر کسی احساساتشو یه جوری ابراز میکرد یکی فحش داد . نه از اون حرفای بدا. یکی یه جمله احساسی نوشت یکی هورا گفت. دیگه همه خوشحال شدن. میدونی جای یه دختر خانم بینمون خالی بود. و خدا هم ما رو نظر کرده قرارداد و تو رو به ما داد.

اینو بدون اگه اقا پسر هم بودی خوشحال میشدم و خدایی نکرده ناراحت نبودم فقط یه عالمه لباس دخترونه رو دستمون باد میکرد و مجبور بودیم تن آقا پسر کنیم.

از دیروز بابایی مدام باهات حرف میزنه البته در گوشی بعد هم نمیگه چی میگه. الهی قربونت برم. بابایی میگه شکل اون میشی اخه دخترا معمولا شکل باباشون هستن. شکل بابایی بشی هم من جلوه عشقمو تو صورت تو می بینم. عزیز دلمی نفسمی. کلی ذوق دارم حالا شما می مونی 2 دست لباس پسرونه. نمیدونم باهاش چیکار کنیم.

باید لباسهاتو در بیارم و بریزم وسط و ببینم چی کم داری ! 4 تا عروسک داری 2 تا کوچولو 2 تا بزرگ عروسک پولیشی هم داری چند تا.باید واست سارافون بخرم یه سری گل سر کفش. آخ کفش عزیزم تو یه نیم بوت صورتی هم داری.و... خیلی چیزا که باید لیست کنم که اگه گیج شدم از خاله نغمه می پرسم.(اون ماهره تو خرید کردن)

حالا باید واست اسم انتخاب کنیم که یه نام نیک باشه چند تا مد نظرم هست که اگه بابایی هم اوکی بده یکیشو واست انتخاب میکنیم.

دختر نازداره من عاشقونه دوستت داریم.

عکس سونو گرافی هم اسکن می کنم و تو پست بعدی واست میذارم.

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نی نی کوچولو
3 دی 92 0:05
سلام مامانی وای الهی خدارو شکر که سالمه عزیزم خیلی مواظبش باش حتما عکس سونوشو بزاری خیلی ذلم میخواد ببینمش.خدا حفظش کنه براتون
مامان حبه قند
پاسخ
سلام عزیزم . خدا رو شکر حتما عکس سونو دخترم رو براتون میذارم.
مامان راضی
3 دی 92 16:00
سلام خانومی از صمیم قلب بهت تبریک میگم .ایشالا که دخملت سالم وناز به دنیا بیاد. لینکت کردم دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامانی عزیزم. متشکرم از لینکت حتما لینکت می کنم.
مامان یه نی نی کوچولو
3 دی 92 16:47
سلام خانومی ,تبریک میگم عزیزم ,امیدوارم خودتو دخمل گلت صحیح و سلامت باشید
مامان حبه قند
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از آرزوی خوبت.
مائده
3 دی 92 17:44
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مائده جون
مامان آرلا
3 دی 92 21:38
نی نیه منم مثه نی نی شما تو راهه ایشاالله که دخترت به سلامتی پا به دنیا بذاره
مامان حبه قند
پاسخ
از خدا میخوام نی نی شما هم بسلامتی به دنیا بود ارلا خانم.
مائده(ني ني بوس)
5 دی 92 23:31
مباركه عزيزم ايشالا سالم و سلام به زودي بغلش كني
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامان مائده.
مامان مهرسا
6 دی 92 15:55
سلام باز هم بهت تبریک میگم انشاا... که دختر گلت سالم و صالح باشه
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم مامان مهرسا. از لطفت.
maman e maneli
7 دی 92 0:33
salam maman e mehraboon.kheiliiii kheili mobarak bashe maman e ye dokhmal khoshgel shodiiiii,salamat o shad bashid mamnoon az in ke be ma sar zadiid kheiliiii khoshhal shodimm,khoshgel khanoomoo beboos
مامان حبه قند
پاسخ
مامان مانلی ممنونم عزیزم انشاله خدا مانلی واست شاد نگه دار. ازآشناسست خوشحال شدم . دوستم.
صفورا مامان آوا
7 دی 92 10:08
ای جووووووونم چقدر زیبا حستو نوشتی واااااقعا بهت تبریک میگم بابت دختردار شدنت منم وقتی برای بار اول فهمیدم دختردار شدم خیییییییییلی خوشحال شدم واقعا دختر بزرگترین نعمتیه که خدا می تونه به بنده هاش عطا کنه خدا بهت ببخشدش ایشالا به سلامتی بیاد در آغوشت ممنون که به وبلاگ آوای من سر زدی گلم راستی اگر خواستی براش سیسمونی بگیری من لباسای مارکدار وارد می کنم یه سر به فروشگاهم بزن www.ninitop.com
مامان حبه قند
پاسخ
صفورا جونم خدا اوا کوچول رو واست سالم نگه داره از لطفت ممنونم حتما به فروشگاهت هم سر میزنم گلم. مرسی بابت راهنماییت.
مائده(ني ني بوس)
26 بهمن 92 12:51
خداروشكر كه سالمه.ايشالا به سلامتي بغلش كني
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مائده.