نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

1392/9/29 14:17
نویسنده : مامان حبه قند
388 بازدید
اشتراک گذاری

حبه قند شیرین من.

عاشقانه دوستت دارم. میدونی چرا ؟ چون لحظه به لحظه دارم باهات زندگی می کنی چون وقتی دارم تو رو تجربه می کنم می فهمم تا بحال هیچ چیز شیرین تر از تو نبوده.

مامانی الهی قربونت بره. برام می نویسم که دوشنبه ٢٥ آذر رفتم پیش خانم دکتر مهربون آزمایش و سونو غربالگری رو دید و گفت خدا رو شکر همه چیز نرماله. آفرین نی نی نازم از این آزمون سربلند بیرون اومدی خسته نباشی گلم.

قرص فرفولیک داد به جای اسید فولیک و من رو وزن کرد و دوباره همون بودم. به من گفت بخواب تا صدای قلب نازنین تو رو بشنویم. دستگاه رو گذاشت این ور کرد اون ور کرد صدای قلبت نمی اومد دکتر گفت این صدا رو می بینی داره می چرخه نی نی و اجازه نمیده بفهمم قلبش کجاست. وای بینهایت ذوق کردم دوباره شما شیطونی کرده عزیزم. دوباره دنبال صدا گشت و صدای چرخش شما تو دنیایی از آب اومد لبخندی بود که روی لب مامانی ظاهر شد.و بعد دکتر گفت آهان این صداشه و دیدم دوباره اینگار گله ای از اسبها دارن پیتیکو پینیکو می کنند قربونت برم کلی خوشحال شدم و به دکترم گفتم فکر کنم خیلی شیطونه ! گفت فعلا جاش وسیعه و خودش کوچولوئه و چرخ میزنه.

منم با باباییت شعر خاله قورباغه و بچه جون رو خوندیم.

تا که میام بازی کنم  چرخ بزنم شادی کنم

به من میگن چقده شما شیطونی نمیشه آروم بمونی...

عزیزم از دکتر خواستم واسم سونو بنویسه تا فرداش برم و ببینم شما دختری یا پسری! اونم گفت حالا زوده بذار هفته آینده که وارد هفته ١٧ میشی. بهترینم. ارزوم سلامتی تو هست. همین و بس.

حال مامانی هم خوبه هنوز هیچی هوس نکردم و هیچ اشتهایی ندارم. امیدوارم تو همیشه سلامت باشی.

آیا خبر بعدی جنسیت تو نازنین هست یا نه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نی نی کوچولو
29 آذر 92 22:06
سلام مامانی گلعزیزم خیلی خوشحالم که حال نی نی نازت خوبه خدارو شکر.دکترت راست گفته خانمی عجله نکن بذار وقتی 6ماهه شدی برو اون موقع دیگه قطعی نشون میده نی نی کوچولوتومنم تو اواسط 6 ماهگی فهمیدم جنسیت پسرمو خیلیم سونو تند تند نرو عزیزم.البته این نظر منه در کل خودت میدونی .انشاالله نی نی هامون سالم و سلامت میان تو بغلمون مواظب خودت و نی نی نازت باش
مامان حبه قند
پاسخ
وای اخه 6 ماه که خیلیه پس کی واسش برم خرید؟ اونوقت که دیگه سنگین میشم همه میگن هفته 16 تا 17 .. خیلی دیره اصلا نمی تونم طاقت بیارم.
مامان نغمه
30 آذر 92 10:03
خدا رو شکر... ببین به دل من و سونوگرافی دلی من افتاده که نی نی دخمله! اصلا نمی دونم چرا می خواستم بنویسم خدا رو شکر گل دخترت همه چیش عالی بوده ایشالا که تنش سلامت باشه فارغ از جنسیت...
مامان حبه قند
پاسخ
قربون سونو گرافی دلی تو مامانی خوب و مهربون. انشاله خدا همه ی نی نی ها رو سالم نگه داره. آخی یعنی حست اینه که دختره؟؟؟
مائده
1 دی 92 0:25
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مامان حبه قند
پاسخ
بلدا تو هم مبارک دوست خوبم.
مائده
1 دی 92 0:29
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مائده
2 دی 92 11:51
السلام ای وادی کربلا السلام ای سرزمین پر بلا السلام ای جلوه گاه ذوالمنن السلام ای کشته های بی کفن اربعین حسینی برشما تسلیت باد
nasim
2 دی 92 14:07
عززیز دلم امیدوارم حبه قند قشنگ و شیرینت همیشه سالم و سلامت باشید
nasim
2 دی 92 14:08
من تو غربالگری دوم ببهم گفت به تو هم میگه نگران نباش عوض هم نمیشه عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیز خوبم.