نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

حـــبه قـنــد

انتظار خوشایند

1392/9/17 20:28
نویسنده : مامان حبه قند
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی طلا

خوبی عزیزم ؟ من که نمیدونم تو دلم چه جوری می گذره اما از خدا میخوام همچنان شاد و فعال به کارها و جست و خیزهات ادامه بدی. نی نی نازی خدا رو شکر ازمایش غربالگری هم خوب بود و من منتظرم که 25 آذر برم پیش دکترم و نتایج رو نشونش بدم و بهش بگم یه سونو بنویسه تادوباره شما رو ببینیم و بلکه به ما بگی گل دختری ؟ یا گل پسر؟

الهی فدای چشمات بشه مامان.

هر چی هستی سالم و سرحال باشه. گاهی مامان غصه میخوره و یا کارش زیاده و یا شیر نمیخوره و غذا کم میخوره اما تو اصلا کار به این کارها نداشته باش از بدن مامانی بگیر واسه خودت و نوش جان کن منم قول میدم شیر بخورم .

نی نی نازی حبه قند خودم !

امروز تو 3/5 ماهه هستی و الان اندازه 9 سانتی متر و یک لیمو هستی . تو دل مامانت جیش می کنی و بازی می کنی. قربون شما بشم من.

حال و هوای منم این روزها هنوز مثل گذشته هست هیچ میلی به غذایی ندارم و هنوز که حالم از بوهای بد بهم میخوره و هر چی خوردم گلاب به روت بر میگردونم. زیر شکمم سفت شده و این نشون میده تو یک نی نی قوی هستی. دوستت دارم.

هر روز بعد از نماز دعات می کنم و از خدا میخوام خودش حافظت باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نی نی کوچولو
17 آذر 92 20:43
سلام مامی جون امیدوارم که حال هردوتاییتون خوب خوب باشه عزیزمانشاالله که همه چیز خوب پیش میره ونی نی نازت صحیح وسلامت به دنیا میادبا اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم به وبلاگ ما سر بزنید امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم
مامان حبه قند
پاسخ
سلام گلم ممنونم از حضورت متشکرم و لطف داری همبشه برات شادی آرزو دارم حتما میام پیشت.
مائده
17 آذر 92 22:47
ای جانم حبه قند چه سفت مامانیشوچسبیه ایشالله هیچوقت ازهم جدانشین عسیسم ایشالله هرچه زودترحال توم خوب خوب میشه مامانی
مامان حبه قند
پاسخ
خوب نی نی ما خیلی ما رو دوست داره خاله جون/ متشکرم.
مامان مهرسا
17 آذر 92 23:07
سلام خاله جون انشاا... که سالم و سرحال باشی من که بی صبرانه منتظردیدنروی گلتم حبه قند خاله
مامان حبه قند
پاسخ
مامان مهرسا سلام .ممنونم عزیزم. امیدوارم حبه قند هم با مهرسا خانم دوستای خوبی باشن.
مامان نغمه
18 آذر 92 11:09
حبه قند قوی و پر زورمونو قربون... ایشالا جنسیتشم متوجه میشی و هی می ری براش خرید... دور از جونت مث من دیوونه میشی دکتر بهت پریناتال داده؟ من چون غذا نمی خوردم، این قرص خیلی کمک خودم و نی نی جان کرد...
مامان حبه قند
پاسخ
انشاله عزیزم منتظر خرید کردن واسش هستم و دیوونه شدن هم عالمی داره. نه هنوز به دکتر نگفتم این دفعه میگم بهش.
مامان جانان
18 آذر 92 18:59
سلام مامان منتظر منم مثه شما با خوردن و مخصوصا شیر مشکل داشتم و تازه 2 هفته ست که می تونم شیر بخورم، دکترم گفت مسئله ای نیست و مثه گنجشک به هر چیزی که میل داری تُک بزن و وعده های غذاییت رو زیاد وحجم غذایی رو کم کن و به جای شیر هم کشک رو جایگزین کردم و ماست و دوغ و سبزیجات و میوه هایی که کلسیم دارن. نگران نی نی نباشید این موجود عزیز لطیف به خاطر طبیعت خودش از بدن ما تغذیه می کنه این توصیه ها به خوردن برای رشد و سلامت بهترش و سلامت جسمی مادران توصیه میشه که بعدها کم نیاره بدنمون
مامان حبه قند
پاسخ
میدونی از شیر بدم نمیاد اما نسبت به اینجور چیزا اشتباق ندارم. باید حتی اگه زوری هم شده بخورم. مرسی از توصیه هات.