نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

حـــبه قـنــد

دل درد

1392/8/11 17:39
نویسنده : مامان حبه قند
397 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز کوچولو ٣ روز هست که زیر دلم مثل دوران تخمک گذاری درد می کنه. حس می کنم اصلا همکاری نمی کنی . بهت گفتم نی نی نازه حالا که مامانی هپارین میزنه و داروهای جور واجور میخوره شما یه خورده نی نی مهربونی باش.

عزیز دل مامانی

مامانی همچنان بی میل به غذاست تاحالا ٢ کیلو کم کردم اصلا هوس چیزی نمی کنم و هر چی جلوم باشه با بی میلی میخورم و یا زود سیر میشم.

همراه بابایی رفتیم ماه بانو و مغز خریدیم واسه اینکه بخورم و به تو کالری برسه اما باز هم بی میلم . هوس کردم دو تا شیرینی مورد علاقه ام رو هم خریدم پشمک و باقلوا . اما باورت میشه هنوز بازشون نکردم.

اصلا نمی تونم باور کنم اینهمه نسبت به خوراکی و غذا بی تفاوتم.

بابایی هم که بیچاره پابه پای منه. من غذا دوست ندارم و درست نمیکنم و بابایی هم گشنه می مونه آخی دلم براش میسوزه.

خیلی منتظرم آز غربالگری موقعش برسه و روی ماهتو ببینم.

میبوسمت عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
11 آبان 92 18:24
ایشالا که زود خوب میشی و نینیتم به سلامتی به دنیا میاد منم 5 ماه اول باردارین 5 کیلو کم کردم و اصلا نمیتونستم چیزی بخورم. نمیدونم ویار و اینا همه کشک بود چون اصلا هوس چیزی نمیکردم. با اینکه من هیچ درمانیم استفاده نمیکردم اینجوری بودم که دکترا گفتن کاملا عادیه. ولی الان که تو ماه اخرم دهنم وای نمیسته. هرچی بدی میخورم
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامانی جون خدا رو شکر که همه چی خوب پیش میره .انشاله نی نی سالم بدنیا بیاد . عزیزم.میبوسمت.