نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

حـــبه قـنــد

چله ی نیروانا هم اومد و رفت.

1393/4/21 18:53
نویسنده : مامان حبه قند
1,321 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز و زیبام الهی فدای این قد و قواره ات بشم. پنجشنبه هم گذشت و خاله مژگان تو رو برد حموم و با یه کاسه ی چهل کلید که برای فامیلای مامان زهره بوده و خیلی قدیمی و مقرب هست تو رو غسل دادیم.انشاله همه بدی ها از تو دور باشه و دختر نازم سلامت باشه.

اونروز من هم اومدم توی حموم و دیدم که خاله مژگان شما رو چطوری میشوره. و یاد گرفتم.

خانمی ماشاله هر روز داری بزرگ تر میشی و باهوش تر. عروسک موزیکالتو می خوای بگیری و صدای زنگشو دوست داری. گاهی شبها خیلی بیداری و گاهی متعادل میخوابی. اما حسابی بغلی شدی عزیزم و موقع خواب که باید بغلت کردم هیچی تو بیداری هم یک دقیقه روی زمین نمیخوابی.

عزیز دلم هنوز هم به تابلو ها و اطرافت توجه داری به تابلو میخندی وقتی می برمت تو اتاقت دوست داری دیشب دوباره بیخواب بودی تا 6 صبح بیدار بودی و من تو رو روی تختت خوابوندمو جشمت خورد به کیتی برچسب بالای تختت باهاش یه جورایی حرف میزدی و دست و پا تکون میدادی. عزیز دلم خانمی مهربون من ازت فیلم گرفتم تا بدونیم دخترم توی 40 روزگی حسابی هوشیار هست.

امروز هم مثل بیشتر روزها که خاله و مامان زهره میان خونمون اومدند و من شماره تنهایی بردم حموم یعنی لذت بخش ترین کار بود. شما مثل همیشه آروم بودی و سرت رو به سینه ی من چسبوندی.

خیلی با آرامش تو رو شستم و خیلی هم با من همکاری کردی چون اصلا تو حموم گریه نمیکنی بجاش وقتی می خواهیم پوشکت کنیم یا لباستو عوض کنیم گریه می کنی.

مامانی این روزها فقط دوست دارم واسه تو لباس بخرم که تو پرنسس من زیباترین دختر روی زمین باشی.

دیروز رفتم روی ترازو و خودم رو وزن کردم و بعد شما رو بغل کردم و رفتم روی ترازو و دیدم 4/5 کیلو اضافه شدم احتمالا شما 4/5 کیلو شدی.

گاهی حالت که خوب باشه با من حرف میزنی یعنی همون قان و قون می کنی و میخندی و من ازت فیلم میگیرم.

عزیز دلمی. این روزهام با عشق تو میگذره از خدا همیخوام همیشه تنت سلامت باشه گل دختر نازم.

پسندها (3)

نظرات (8)

مهزاد مامان عرفان
22 تیر 93 0:43
عزیزم چهل روزگی و پیشرفت خوب دخترت مبارک باشه مامانی. انشالله خانوم مهندس یا خانوم دکتر بشه
مامان حبه قند
پاسخ
گلم مرسی لطف داری.ایشاله هر چی دوست داره بشه
مامان مهنا
22 تیر 93 1:28
چهل روزگي مبارك خانومي
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
maman elaheh
22 تیر 93 8:17
چهل روزگی مبارگ نیروانا جون ایشالا همیشه صحیح و سالم باشه از این کاسه ها ابوالفضل هم داره
مامان حبه قند
پاسخ
مذسی گلم انشاله ابوالفضل سالم باشه
فدایی محیا
22 تیر 93 18:40
میخواستم نظر بدم اما ترجیح میدم سر فرصت کامل بخونم بعد نظر بدم آخه حیفه این همه نوشته رو نخونم
مامان حبه قند
پاسخ
مامانی کجادبودی.دلم واست تنگ شدهدبود.
♥ مامان مهیلا ♥
23 تیر 93 2:03
40روزگی نیروانا مبارک چرا به ما سر نمیزنی فراموش کردی ما رو؟
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم بخدا بچه داری وقتمو پر کرده
مامان علی کوچولو
26 تیر 93 12:29
چهل روزگیتمبارک دخمل بلا.ماشالله بزرگ شده مامانی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنون مامانی مهربون
مامان مائده
29 تیر 93 0:59
مباركه چهل روزگييييت
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم خاله جان
مامان راضی
30 تیر 93 14:38
چه جالب من که این کارا نکردم. مبارکش باشه خوشگل خانوممممممممم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم . من یادم بود انجام دادم/.