نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

حـــبه قـنــد

دومین ماهگرد

1393/5/11 21:31
نویسنده : مامان حبه قند
916 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای عزیزم نازدارکم دو ماه گذشت.

از عاشقی من و تو دو ماه گذشت و من و باباییت دومین ماهگردتو جشن گرفتیم. عزیزم خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داد و تو سالم هستی و داری روزهای خوبی رو تجربه می کنی.

از خصوصیاتت بگم که کاملا منو می شناسی. وقتی گریه می کنی تا بغلت میکنم آروم میشی وقتی گریه می کنی و نق می زنی بهت میگم بیا بیا ممه داریم بدو دخترم بدو بهت ممه بدم و بغلت میکنم میذارم رو پام آروم میشی و منتظر ممه میشی.

اصلا دوست نداری شیشه بخوری و سعی می کنی تف کنی . منم نمی تونم همیشه تو رو همراه داشته باشم میخوام برم شیشه چیکو که مثل سینه مادر هست واست بخرم.

این روزها فقط دوست دارم واسه تو خرید کنم و هر چی دارم مال تو باشه.

هفته گذشته هم بمناسبت تولد دوست خاله مینا به رستوران اسپیو تو درکه رفتیم این دفعه تو همراه تر بودی و ما هم راحت تر تو رو نگهداری کردیم.

امروز صدای اَ رو تکرار کردی . همچنان باهام حرف میزنی و صدای ق رو تکرار میکنی.

اینجا بعد ار زستوران اسپیو هست.

چند شب پیش باهات حرف میزدم و تو هم اصوات رو تکرار میکردی و می خندیدی و ذوق میکردی و پاهاتو بهم می مالیدی.بعد خاله مژگان باهات حرف زد فقط نگاهش میکردی و فرق بین مامان و خاله رو می دونستی.

یکروز قبل از ماهگردت بردیمت آتلیه و تو توی ماشین خوابیدی و اونجا بیدار بودی. ایشاله عکسا خوب دربیاد.

حالا نوبت عکسهای ماهگردت.

و عکس هنری که وقتی من وتو خواب بودیم بابایی از ما گرفت.

همیشه سلامت باشی مامانی.

پسندها (2)

نظرات (8)

مهزاد مامان عرفان
12 مرداد 93 0:55
سلام عزيزم. مباركه دوماهگي نيرواناي عزيزم.
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامانی جونم.
مامان علی کوچولو
12 مرداد 93 9:41
مبالک باشه نیروانای عزیزم .انشالله همیشه خوب و خوش باشید
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم انشاله همه بچه ها خوبباشن
مامان نی نی کوچولو
12 مرداد 93 11:17
سلام نیروانای قشنگم 2 ماهگیت مبارک خاله جونامیدوارم همیشه لب نازت بخنده گلممامانی بیا عکس های طاها خان را ببین
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم ممنونم. حتما میام می بینم.
طاها كوچولو
12 مرداد 93 14:33
مبارك باشه..... خانمي شده نيروانا جوووون هميشه سلامت باشه
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیز دلم.
الهه مامان ابوالفضل
13 مرداد 93 8:50
دو ماهگیت مبارک باشه شکلات من چه دختری ؟ هزار ماشالا مامانش اسپنننننننننننننننننند
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم ممنونم. آره ماشاله خیلی بلا شده.
مامان راضی
13 مرداد 93 11:46
ای جونم به این حبه قند ماشالااا چه ناز شده ببوسش خانومی
مامان حبه قند
پاسخ
حتما مامانی مهربون. چشم.
مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 20:37
نیروانا خانم حبه قندی خوشگل دوماهگیت مبارک عسلم
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم دوست عزیزم. لطف داری.
مامان الهام
14 مرداد 93 11:09
الهی همیشه تنش سالم باشه نیروانا جون ...دو ماهگیت مبارک عسل خاله
مامان حبه قند
پاسخ
ایشاله همیشه لچه ها سلامت باشن ممنونم.