نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اولین ماهگرد

1393/4/13 0:47
نویسنده : مامان حبه قند
445 بازدید
اشتراک گذاری

هستی من نیروانا جان

یک ماه گذشت بودن ماکنار هم ، زندگی سه نفره مون و عشقمون در کنار هم .

نیروانای عزیزم یک ماه از وقتی که به این دنیا اومدی گذشت. و من خیلی خوشحالم  که کنار تو هستم که تو مال منی هنوز هم وقتی نگاهت می کنم به خودم میگم یعنی این دختر تو هست ؟

خداوند نعمتش رو به ما تموم کرد و تو اومدی.

حس می کنم توی این چند روزه هوشیاریت زیاد شده باهات حرف می زنم گوش میدی و اگه حالت خوب باشه می خندی. کم کم حس می کنم پوشکت هم واست کوچیک شده و تو رشد کردی و توپولی شدی اما تا 2 ماهگی که بریم دکتر باید صبر کنم که ببینم وزن شما چقدره!

عزیزم چند روز پیش امتحان کردم و شیرم رو دوشیدم که ببینم شما شیر با شیشه میخوری و یا مثل پستونک ناز می کنی و دیدم قورت قورت خوردی . نوش جونت اینطوری من اگه کاری داشته باشم خیالم راحته که شما رو پیش خاله و یا مامان زهره بذارم.

عزیز دلبندم قد شما هم ماشاله بلند شده و اینو از سرهمی سایز صفر که برات گرفته بودم و دو بار بیشتر تنت نکردم دیدم. هزار ماشاله مامانی.

دیدن خوشبختیم که تو باشی برام لذت بخشه . برات سلامتی آرزو دارم.

اینجا ماهگرد تو هست واست گل سر زدم و تو بغل بابایی هستی.

گلی مثل تو پیدا نمیشه. قربون گل سرت.


کیک یک ماهیگت

خیلی شیطونی مامانی

نیروانا خوشمزه ی من و کیک خوشمزه اش

یه خوشمزه ی دیگه

 

پسندها (7)

نظرات (11)

مهزاد مامان عرفان
13 تیر 93 3:15
عزیزم در این لحظات سحر که همه چیز دست به دست هم داده اند تا میهمان درگاه الهی باشیم و درهای استجابت دعا به رویمان گشوده هست برای تو و دلبندت و همه مادران و فرزندان ارزوی قبولی طاعات و براورده شدن حاجات را دارم. یکماهگی دلبتدت مبارک
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیزم برای ما دعا کنید.
مامان مهنا
13 تیر 93 17:33
يك ماهگيت مبارك عروسك
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مهربون.
مامان الوچه
14 تیر 93 1:27
عشقه نیزوانا خانوم عشقه. خدانگهدارش باشه
مامان حبه قند
پاسخ
لطف کردی عزیزم.
maman elaheh
14 تیر 93 8:47
ماشالا هزار ماشالا چه گل سری زده چقدر بهش میاد اولین ماه گردت مبارک باشه عزیز دلم
مامان حبه قند
پاسخ
من همیشه عاظق گل سر زدن به دخترام.
یاسمن
15 تیر 93 1:35
هووووووووووووورررررررا مبارک باشه یک ماهگی این خانم گل ایشالله 1000 ساله بشه زیر سایه شما
مامان حبه قند
پاسخ
لطف داری یاسمن جون.ممنون
مامان نغمه
15 تیر 93 8:45
عزیزدلم خوشگلم خدا حفظت کنه الهی تولد 100 سالگیت... خانومی یه ماهگی دکتر نبردی؟
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم . ایشاله هیراد زنده باشه. عزیزم 23 روزگی بردم که گفت یک ماه دیگه بیا.
مامان راضی
15 تیر 93 13:02
تبریککککککککککککککککککککک ماشالا چه ناز افتاده . حتما خودش از عکساشم قشنگتره . بوسسسسسسسسسسسس واسه لپاش
مامان حبه قند
پاسخ
هاله دخترمون هر دفعه یه شکلی هست.
مامان خانومی
15 تیر 93 13:16
وای خدا دلم قنج رفت. چه گنجیشک کوچولوی نازی شده... چشماش درخشانه هزار ماشالله... خدا حفظش کنه... برای این روزای نی نی تو دلیم لحظه شماری میکنم
مامان حبه قند
پاسخ
انشاله بسلامتی نی نیت میاد.
مامان مائده
15 تیر 93 17:00
مباااااركه.ايشالا ١ سالگيت..١٠ سالگيت و بعدم ١٠٠ سالگيت.خصوصي ماماني
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مهربون لطف داری.
♥ مامان مهیلا♥
15 تیر 93 20:25
یک ماهگیت مبارک خاله روزها چه زود میگذره وبجه ها چه زودبزرگ میشن
مامان حبه قند
پاسخ
همچین زود بزرگ نمیشنا. مامانا دیر واسشون میگذره.
مامان علی کوچولو
16 تیر 93 9:37
یک ماهگیت مبارک نیروانا جون .انشالله جشن صد سالگیت عسیسم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مهربون همیشه شاد باشی