نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

حـــبه قـنــد

روزهای ما و خنده های نیروانا

1393/4/8 22:54
نویسنده : مامان حبه قند
438 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی اسمتو گذاشتم دوست من . چون یه رابطه دیگه هم بین ما بوجود اومده اونم دوستی بین ماست. امروز اومدم از روزایی بنویسم که پرم از حس خوب با تو بودنم.

عزیزم مامانی مهربون حالا دیگه از مرحله نوزادی اومدی بیرون حالا دیگه وقتی باهات حرف می زنم گوش میکنی و میخوای یه جورایی جواب بدی  . چند دفعه هست که خنده های صدادار انجام میدی و من کلی ذوق می کنم.

عزیز دل مامانی بزرگ شدی و خدا نعمتش رو بر ما تمام کرد.

ماه رمضان شروع شد پارسال این موقع در تکاپوی داشتن تو بودیم و خدا رو شکر امسال کنار ما هستی. چقدر لذت بخشه.

روزامون رو با هم می گذرونیم و من فقط میخوام تو رشد کنی. وقتی میخوام لباست رو عوض کنم دوست نداری و اعصابت خرد میشه و گریه می کنی بابایی ازت فیلم گرفته. وقتی شربت مولتی ویتامین بهت میدیم ملچ مولوج میکنیم باز هم ازش فیلم داریم.

عزیز دلم نازنین من دوستت دارم. دختر نازنینم.

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان الهام
8 تیر 93 22:57
عزیزم چه بزرگ شده ماشا الله زنده باشه ببوسش از طرف من
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی خوب و مهربون.
maman elaheh
9 تیر 93 9:29
ای جان همه واسه حبه قند
مامان حبه قند
پاسخ
کلی مرسی خاله مهربون.
شیما مامان شاهین کوچولو
10 تیر 93 0:20
ای جوووونم مبارک باشه خانومی... دیگه از زندگی لذت ببر در کنار پرنسس کوچولو
مامان حبه قند
پاسخ
مامانی شیما دخترمون واقعا لذت بخشه.
♥ مامان مهیلا ♥
10 تیر 93 2:56
یه ماهگی حبه مبارک انشالله تولد یه سالگی بعدش 100سالگی بوس
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی که بیادمون بودی.
یاسمن
10 تیر 93 16:17
سلام عزیزم هزار ماشالله مثل ماه شدی خدای بزرگ وشکر که مامانی یزرگ شدن این فرشته نازو با چشمات میبینی امیدوارم تا ابد برای هم دوستای خوبی باشین
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی تو هم زود به زود بنویس.
مامان الوچه
11 تیر 93 0:44
هزار ماشالله چقدر بانمکه نیروانا خانوم خدا حفظش کنه زیر سایتون
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی مهربون.