نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا و چکاب ماهیانه

1394/1/27 14:22
نویسنده : مامان حبه قند
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی بعد از تعطیلات شما رو بردم پیش خاله دکتر خدا رو شکر رشد شما خوب بوده.

وزن شما 9300 یعنی 450رم از مریضیت اضافه کرده بودی قدت هم ماشاله 3 سانت اضافه شده یعنی شدی 75 شده بود. دور سرت هم 43.3 عزیز مامانی خیلی ماشاله باهوشی.

کارهایی میکنی که الان می نویسم برات. دقیقا از روز 20 فروردین روی دو تا پاهات ایستادی  اما تعادل نداری و می ترسم بخوری زمین.

دوست داری با لگوهات بازی کنی و این یعنی خیلی باهوشی عزیز مامانی میریزی تو باکسش و یا از تو باکس در میاری.

انگشت اشاره ات رو میاری بالا و حرف میزنی و قربون این مدل مدیریتیت بشم من.

مدل غذا خوردنت دیگه سخت نیست .اما بعد از تعطیلات عید شبا منو ساک ساک می کنی مامانی هم نیم ساعت بیدار میشی و گریه میکنی بغلت می کنم و یا یه کوچولو ممه میخوری میخوابی خانم دگترت گفت چون تو عید پیشت بود این اضطراب جدایی اومده سراغت.

نمیدونم نوشته بودم یا نه سیزده بدر شما رو گذاشتیم روی چمن پارک اما شما از چمن بدت می اومد و چنشدت میشد.

سینه بلوری من کیه ؟

نیروانا منتظر مهمون

ماشاله به شما قد بلند

کار درستی نیست با آیفون مهمون بازی کردن

نه راه پس داری نه راه پیش

مگه شما اسباب بازی هستی؟

یه روز عصر تو حیاط مامان زهره

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مادر
28 فروردین 94 8:57
ای جان و دلم اون عکس روی مبلش چه با حال شده پس دخترمون میخواد راه بره عزیز دلم انشاله من بیام راه میافته هزار تا ماچش کن قند و عسل رو
مامان حبه قند
پاسخ
آره خاله ایشاله واسه اومدن شما نیروانا راه افتاده و شیطونی میکنه
تاپ
28 فروردین 94 12:43
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان الهام
29 فروردین 94 20:06
اي جان دلم ماشاالله چه خانم شده ببوسش ماماني
مامان حبه قند
پاسخ
فدات خاله مهربون شما خیلی مهربونی
مامان دیانا فسقلی
30 فروردین 94 11:56
سلام به نیروانای عزیز با اون عکسای خوشکل و فشنی که مامان جونش ازش گرفته خدا حفظت بکنه فسقلی یه سری هم به دیانا کوچولوی ما بزنین
مامان حبه قند
پاسخ
حتما به شما سرمیزنیم ممنون
ĸoѕαr
30 فروردین 94 21:22
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مامان راضی
31 فروردین 94 0:25
ماشالا به نیروانای نازم چه بزرگ شده ندیده بودمش ماشالاااااااااااااا هلویی شده هااااا
مامان حبه قند
پاسخ
مامانی ممنون دخترم دیگه نزدیک یک سالگیشه.
*مامان فرزانه*
31 فروردین 94 19:41
سلام چشم تیله ای ناز هزارماشالله خاله جون اومدم حالتو بپرسم دیدم مامانی پست گذاشته ماشالله به این گل دخترکه این همه پیشرفت کرده.الهی که به سلامتی بزرگ بشی عزیز دلم و مامان بابا موفقیت های بزرگ زندگیت رو شاهدباشنفدات شم نیروانا جونی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم خاله. شما خیلی خوب و مهربونی.حتما به دیدنتون میاییم.
مامان علی کوچولو
9 اردیبهشت 94 15:47
همیشه به گردش ,یازدهمین ماهگردتم پیشاپیش مبارک نیروانا جون
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم خاله عزیزم.