نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا و عید نوروز 94

1394/1/4 20:50
نویسنده : مامان حبه قند
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

همه هستی و زندگی مامانی عیدت مبارک.

اولین بهار زندگیت مبارک باشه گل مامان و انشاله سالهای طولانی بهار رو ببینی گلم.

خانومی ماشاله مهارتهای زیادی بدست آوردی . اینکه دنبال من راه میفتی. با بابایی بازی می کنی و دنبالت میکنه و تو چهار دست و پا تند میری که به من برسی و من نجاتت بدم.به اتاقا سرک میکشی و تا امروز نمی تونستی بیای تو آشپزخونه و خودم یادت دادم که پاتو بلند کنی حالا دیگه کار واسه خودم درست کردم.

عشق مامانی . میری کنار بخاری و بهت میگیم اووف دست نه. اونوقت به ما میخندی و حواسمونو پرت می کنی و روتو به ما میکنی و دستتو از پشت یواشکی به بخاری می رسونی.

الهی فدات شم. ماما میگی و روی زانو هات می ایستی و هر چی روی مبل باشه دست میزنی.

ماهیهای عید رو با دقت نگاه میکردی. این روزهایی که پیش هم هستیم خیلی به من وابسته شدی. رفتیم برات شیر خشک ببلاک حریدیم اما اصلا لب نزدی شیر خودم هم داره خشک میشه.

گل قشنگم گل سر سبد عید دیدنی ها بودی . خاله مینا و خاله مژگان واست یه خرگوش طلا خریدن.

میای سمت میز مبل که به آجیلا دست بزنی .

کلی کارهای زیادی بلدی که اگه یادم بیاد می نویسم.

دو تا دندون خرگوشی بالا هم نیش زده و حالا دیگه داری 4 تا مروارید در میاری.

همیشه عاشقت هستم مامانی.

دخترک چشم دکمه ای من عیدت مبارک.

پسندها (2)

نظرات (11)

مادر
5 فروردین 94 10:50
به به چه هفت سین قشنگی انشاله که شروع یکی از بهترین سالهای عمرتون باشه دخملمون چقدر ناز شده ماشاله خدا همیشه سالم و سلامت حفظش کنه این گل قشنگ رو
مامان حبه قند
پاسخ
برای شما هم سال خوبی باشه.خیلی دوست دارم.
مامان سمیرا و بابا مسعود
5 فروردین 94 13:55
نیروانای نازنین عیدت مبارک انشاالله همیشه شاد و خندان باشی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنون مهربونا.
مامی حنان(وبلاگ روچک)
5 فروردین 94 19:45
عزززززززززززیزم نیروانای نازخاله لباسای عیدت مبارک چقدماه شدی دخترچشم تیله ای ناز چشام کف پات عزیزم عکسات خیلی نازه الهی صدتابهارروببینی عزیزخاله
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم خاله شما خیلی مهربونی.
مامان مائده
6 فروردین 94 12:58
چه دخمل نانازيسال نوي شما مبارك.سال خوبي رو براتون آرزو ميكنم
مامان حبه قند
پاسخ
ما هم سال خوبی رو.برای شما از خدا میخواهیم.
بابایی
7 فروردین 94 19:17
با تو همیشه عیدم با تو فقط بهارم بخند و عاشقم کن بی تو خوشی ندارم
مامان حبه قند
پاسخ
بابایی مرسی که اینجا اومدی.
مينا مامان اميرعلي
16 فروردین 94 1:02
سلام خانوم خوشگله.......سال نو مبارك ايشالله كه سال خوبي داشته باشي عزيزم....
مامان حبه قند
پاسخ
شما هم سال خوبی داشته باشی.
مامان علی کوچولو
16 فروردین 94 13:08
عیدتون مبارک ,چه هفت سین خوشگلی آفرین به این مامان خوش سلیقه,این دخملمونم که با این لباس حسابی خوردنی شده
مامان حبه قند
پاسخ
رمرسی مامان خوشگل نی نی نازمونو ببوس.
مامان مهنا
17 فروردین 94 0:19
سال نومبارک عزیزم امیدوارم روزای قشنگی رودرکنارهم سپری کنیین
مامان حبه قند
پاسخ
سال نو شما هم مبارک. ایشاله مهنا خانم همیشه شاد باشه.
ava
22 فروردین 94 15:02
نیروانا خانوم ی دسته گل ترو تمیزو تپل مپل......دلم برات تنگشده بود نیروانا جونم اومدم ببوسمت نگات کنم هرجا هستی سلامت باشی قند عسل خاله
مامان حبه قند
پاسخ
خاله مرسی که اینهمه نیروانا رو دوست داری و مهربونی.
شیما مامان شاهین کوچولو
23 فروردین 94 12:58
به به سفره هفت سینت چقدر خوشگله مامانی الهییییییییی پرنسس ما رو نیگاه چقدر مودب و خوشگل نشسته خوشگل منیییییییی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنون خاله دختر خانم و مهربونی دارم. مثل آقا پسر شما .
ĸoѕαr
27 فروردین 94 14:51
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم