نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

حـــبه قـنــد

نهمین ماهگرد

1393/12/15 15:19
نویسنده : مامان حبه قند
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عشق خوشمزه ی من

نهمین ماهگردت مبارک.

عشق عزیزم یک روز قبل از ماهگردت رفتیم پیش خاله دکتر و وزن شما :9 کیلو قد: 74 دور سر 43.7 بود دیگه روی ترازوی خانم دکتر نشستی و می تونی بشینی البته گاهی یه وری میری که خودت با دستت کنترل می کنی . روی سرامیک لیز میخوری و میری به سمت عقب. گاهی دستتو میگیری به جایی مثلا بخاری خاموش و یا رورویک و یا مبل و روی دو زانو میشینی . همه ی کارهاتو با هم انجام میدی.

خیلی دوست داری به سمت اتاقت بری و میز تی وی رو فتح کردی.

امروز وقتی بغلت کردم پستونکتو درآوردی و گذاشتی تو دهن من قربون دست و دلبازیت برم مامان جونی.

ماهگردت خونه ی مامان زهره برگزار شد همراه بابایی کیک خریدیم و رفتیم اونجا و همگی اونجا بودیم خاله مژگان و شایانم بودند. خیلی خوب بود و تو خیلی خندیدی و کلی عکس انداختیم.

وقتی رفتیم خونه ی دوستم خاله فاطمه نی نیشون رو می خواستی چنگ بزنی مگه شما گربه ای . وقتی که نی نی رو بغلت کردم شما هم میخواستی بیای تو بغلم.

بابا و مَ مَ رو تکرار می کنی و هر روز صبح که بیدار میشی به مامان زهره میگی هَ الهی فدات بشم.

همچنان عاشق بخاری هستی و چهار دست و پا میری سمتش و من بهت میگم نیروانا اونوقت تو قدماتو تند تر می کنی. عزیز مامان عید نزدیکه این اولین عید تو هست. خدا همیشه حافظت باشه.

حالا بریم سراغ عکسا

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

تم پارتی
15 اسفند 93 15:41
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
Fatemeh
15 اسفند 93 20:54
نی نیت خیلی ماهه مثل فرشته ها میمونه ایشالا همیشه سالم باشه
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان علی کوچولو
16 اسفند 93 23:07
نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم ,آفرین به دخملمون که دیگه چار دست و پا میره ,مامانی کارت حسابی دراومده
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله خوبم
مادر
17 اسفند 93 7:49
نه ماهگیش مبارک عزیز دل خاله خب دیگه از این به بعد یه نگهبان تموم وقت میخواد برا نگهداریش تا وقتی کاملا معنی خطر رو درک کنه قربون اون مدل نشستنت خالهههههه
مامان حبه قند
پاسخ
خاله خوب همش دنبال نیروانا خانم هستیییم نمیدونی چه بساطیه.
به یاد پسر خوشگلم امیرعباس
19 اسفند 93 13:51
سلام وبلاگ کوچولوتون خیلی قشنگه... امیدوارم هیچوقت خنده از روی لباش محو نشه... دعامون کنید شما هم... یا علی
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی از دعای خیر و خوبتون
مامان مهنا
20 اسفند 93 14:38
نه ماهگیت مبارک عزیزم افرین به دخترزرنگم قربونت خیلی ماهی
مامان حبه قند
پاسخ
فدای خاله خوبم مهنا رو ببوس .
ava
21 اسفند 93 22:08
سلام یکی ی دونه ی من نیروانا گلی ماهگردت مبارک.میدونی ک تا گازت نگیرم آروم نمیشم لوپ لوپیه من خیلی خوشحالم ک باعث شدی امسال مامانجونیتو بابایی عید متفاوتی رو تجربه کنن در کنار شمابرات دعای چشم نظر میخونم بعد از وبلاگت میرم مامانجونش حقنگهدارتون.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله آو.ا ما چه مهربونی خاله خوبم
شیما مامان شاهین کوچولو
22 اسفند 93 13:31
عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک چقدر موهاش لخت و نازه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله. قربون شما.
مامی حنان جون
23 اسفند 93 7:47
سلاااااااااااااااام 9 ماهگیت مبارک باشه عسل خاله فدات شم نیرواناجونی.همیشه سلامت باشی. سال نوی شماهم پیشاپیش مبارکه امیدوارم 120 تاعید زنده باشی خوشکل خاله
مامان حبه قند
پاسخ
خاله ممنون عید شما هم پیشاپیش مبارک
ماماטּ ســـآرا
24 اسفند 93 11:11
ای جونم چقده نااااااااااااااااااااااازه ماشالاا
مامان حبه قند
پاسخ
فدات خاله.
مادر
27 اسفند 93 12:51
حبه قندمون چطوره عزیز دلم عزیزم فکر میکنی تا کی قطره داشته باشی براش؟ من دارم هفته دیگه یه سری وسیله میفرستم اصلا هم تعارف نکن چون نباید قطع کنی قطره اش رو بهم بگو اگه لازمه براش بفرستم یا هر چی دیگه که اونجا نیست و لازم داری بهم بگو
مامان حبه قند
پاسخ
مامانی خوب و مهربون ممنونم.میام برات خصوصی میذارم
ava
29 اسفند 93 12:27
سلام نیروانا جونی قنده عسلیه من ببین دندونامو وووییییی فرار نکن قول میدم ی گاز آروم بگیرم فقط تا حدی ک دلم آرومشهاووووووووووم آخیییش قربونت برم سلام مامانی اومدم سلام و عرض ادب کنم خدمتتون سال نو رو بهتون تبریک بگم سال خوب و خوش و پربرکتی داشته باشید و همیشه سلامت باشید
مامان حبه قند
پاسخ
آوای گلم سال نو شما هم مبارک.مرسی که همیشه به ما لطف دارین.
مادر
1 فروردین 94 5:50
عیدت مبارک مهمون کوچولوی اولین عید مامان و بابا
مامان حبه قند
پاسخ
واقعا اولین عیدش بود.و.کلی ما ذوق زده شدیم.