نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا یاد میگیرد سینه خیز برود چهار دست و پا برود .

1393/12/9 22:35
نویسنده : مامان حبه قند
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای گل مامان روز پنجشنبه 30 بهمن حالت چهار دست و پا گرفت و باسن مبارک رو بلند کرده باسن رو عقب و جلو میبرد و یه قری به خودش میداد. چقدر خوشحال و ذوق زده شدم .

این چند روز تمرین کرد روز دوشنبه  4 اسفند تونست به عشق قندون سینه خیز بره وای چقدر ذوق داشتم و خوشحال بودم . خانومی دور از جونش خودشو مثل مجروحهای جنگی می کشید و من غرق در شادی و ذوق بودم.

عزیز دل مامان این چند روز بیشتر تمایل داشت که بصورت نیمه بشینه و گاهی سینه خیز می رفت و گاهی هم یه قدم چهار دست و پا میرفت و یک دفعه روز 8 اسفندکه خونه  مامان زهره بود به عشق پیف پاف چهار دست و پا رفت. عزیز مامان دیگه داره نه ماهت میشه و بزرگ میشی . قربونت برم با این مهارتهات.

خیلی لذت بخشه راه رفتن تو. میز عکسامون رو برداشتم که رومیزیش رو نکشی و خطرناک نباشه عزیز مامان. 

دخترم داره نه ماهت میشه و من منتظر اینم که یه شمع دیگه با هم فوت کنیم. عاشقانه هامون مبارک/

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مادر
10 اسفند 93 14:38
قربون سینه خیز و چار دست و پا رفتنت برم من عزیز خاله
مامان حبه قند
پاسخ
خاله مهربون. دوستت داریم
مامی حنان(وبلاگ روچک)
11 اسفند 93 17:04
هزارماشالله نیروانا جونی ،چهاردست و پارفتنت مبارکه خاله جون.ایشالله قدم های راه رفتنتو مامان ببینه
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی خوشحالم مامان حنان
مامان نی نی کوچولو
12 اسفند 93 10:19
سلام نیروانای قشنگموی آفرین خاله جونآفرین دختر قشنگم،انشاالله خاله راه رفتنتو ببینه عزیزم.
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی ذوق دارم خاله.
افسانه
13 اسفند 93 14:17
ای جان ! مبارک باشه چهار دست و پا میره خانومی ماشالله چقدر ناز شده جیگر ناز . قربونش برم خدا کنه روشا هم بتونه زودتر چهار دست و پا بره من خیلی دوس دارم سلامت و تندرست باشه . بوس خیلی خیلی لپ کشای برای چشم خوشگل
مامان حبه قند
پاسخ
بزودی روشا جونم راه میره.