نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

حـــبه قـنــد

نیروانا خانم یه دسته گل

1393/9/25 18:50
نویسنده : مامان حبه قند
865 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل و نازم ماشاله بزرگ شدی قد کشیدی هزار ماشاله تو دارو خوردن که دیگه شهره ی شهر هستی وقتی قطره آهن ایرانی رو دادیم فیلمی بازی کردی مثل حامله های شده بودی  تصمیم گرفتیم قطره خارجی واست بگیریم اما از خارجی هم بدت میاد. تو رو خدا باید قطره بخوری دختر بد داروی من.

دقیقا از وقتی شش ماهت شد تو بغل هر کی بودی و بهت می گفتم بیا می پریدی تو بغلم و حالا یاد گرفتی تو بغل همه میری .

وقتی بابا از سر کار میاد کلی واسش می خندی و حرف میزنی به زبون خودت. امان از وقتی که بخوای بخوابی و بابایی رو ببینی کلا بیخیال خواب میشی و فکر میکنی بابایی که اومده دیگه بازی اومده.

خنده های صدا دار که دیگه نگو . نپرس. و جدیدا نسبت به غریبه ها غریبی می کنی.

کلی بلا شدی و نمیذاری مامان کارهاشو بکنه. تقریبا شبها ساعت 12 میریم بخوابیم و شما خوابت بهتر شده اما بعضی شبا هنوز اذیت می کنی و تند تند بیدار میشی.

جدیدا وقتی علت میزنی با دستات یه دور هم میزنی و می تونی دستاتو بلند کنی پس دستات جون گرفته و فکر کنم به طرف جلو رفتن شما نزدیکه. عزیزم کمرت سفت شده و می تونی تو روروئک بشینی اما من 5 دقیقه بیشتر نمیذارم  بشینی چون به پا و کمرت فشار میاد.

امروز وقتی خواب بعد از ظهر بودی توی خواب لباتو جمع کردی و حالت پوف کردی.

موهات بلند شده و تو خونه واست گل سر میزنم که موهات جلو چشمت نیاد نمیخوام دیگه کوتاه کنم.

کلمه ماما و بابا رو  براحتی به زبون میاری.

دندون دوم پایینی هم داره خود نمایی می کنه و کم کم می خواد جوونه بزنه. عزیزم عاشقانه دوستت داریم و عاشق اون جیغای بنفشت هستیم.

حالا دیگه از سمت راستت هم می چرخی . ماشاله مامانی.چند شب هم هست که وقتی میخوای بخوابی به سایه هایی که رو سقف افتاده دقت می کنی.به بابایی گفتم حرکت نکنه که یه وقت از سایه ها نترسی.

اینقدر عاشق تی وی هستی ببین تا کجا رفتی.

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان صدیقه
26 آذر 93 7:08
همه بچه ها از قطره آهن بدشون میاد
مامان حبه قند
پاسخ
نیروانا نه قطره استامينوفن میخوره نه هیچ دارویی. به زور آد میخوره
مامی حنان(وبلاگ روچک)
26 آذر 93 8:19
هزارماشالله اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ]
مينا مامان اميرعلي
26 آذر 93 12:16
ماشالله بزرگ شدم ماماني يه اسپندي دود كن واسم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مینا جون شما همیشه لطف داری به من.
افسون
27 آذر 93 0:37
سلام عزیزم . ماشالله به دخمل ناز . عزیزم نی نی ما هم توی قطره خوردن ما رو کلی فیلم خودش می کنه . ایشالله سلامت باشه . خدا حفظش کنه . کم کم واسه قطره خوردن و دارو خوردن بهتر می شن . ببوسینش جیگر طلا رو .
مادر
27 آذر 93 1:45
سلام گلم نگو تو رو خدا من اخه چکار کردم برا این دخمل نازم اره واقعا اریا عاشقش شده بود الانم که سحر اورده ایران میگه بهش که میدم دنبال بقیه اشه اونم مثب خودت کلا بیخیال اهنش شده بود بس که همه رو میپاشوند به اطراف این مارک رو خود کره هم همه جا ندارن میشا چون کم اهنی داره دکترش بعد از چند مورد اینو داد میشا هم فقط اینو میخورد و میخوره هنوز ظاهرا مزه خوبی داره حتما بهت میرسونم تو همین دو سه هفته ای نگران نباش مااااااچ برا دوتاتون
مامان حبه قند
پاسخ
مهربونی شما رو واقعا چطوری جواب بدم دوستم.
عاطفه و بهزاد
27 آذر 93 9:57
ماشالله خيلي نازه دخترت ايشالله سالم و شاد باشه
مامان حبه قند
پاسخ
قربونت عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 15:52
بالاخره بعد از یه تنبلی طولانی مدت شما رو ادد کردم دخمل نازو ببوس
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوست نازنینم.روی ماهتو میبوسم
شیما مامان شاهین کوچولو
29 آذر 93 15:54
سلام مامانی... شاهین تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. لطفا کد 40 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید.. با تشکر
مامان حبه قند
پاسخ
حتما چه کسی بهتر از شاهین جون.
زیرباران.کالین
3 دی 93 12:29
سلام. من از وب آوا جونم اومدم وبتون. خیلی خوشم اومدی..ایشالله خدا این حبه قند رو برات همه نگهداره
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوستم قدمت رو.چشم ما گذاشتین.
مامان علی کوچولو
3 دی 93 14:38
داستانی شده این قطره دادن به بچه ها ..علیم قطره اهنو خوب نمیخوره .استرس میگیرم وقتی میخوام بهش قطره اهن بدم .عزیزم چه تی وی نگاه میکنه این دخمل بلا.
مامان حبه قند
پاسخ
اما از این بچه های ناقلا
ava
5 دی 93 10:53
شما کدوم شهری ک من یه روز بیام فقط این دخملیه شیرینو بخورم برم یکم این دلم خنک بشه باورکن اینقد بوسش میکنم لبتابم همه خیس میشه اصلا میبینمش دلم قیلی ویلی میره دست خودم نیست ولی خداشاهده همیشه واسش آیت الکرسی و دعای چشم نظر میخونم چون مامانم میگه گاهی آدم از علاقه ی زیادش ی نفرو چش میزنه ...الهی همیشه سلامت باشید خانومی هم شما و هم پرنسس نیروانای عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم من تهران هستم.مرسی که اینهمه نیروانا رو دوست داری.منم براش آیه الکرسی میخونم.
مامان الهام
10 دی 93 18:52
عزیز دلممممممم ماشاالله خانومی شده رادینم عاشق تی وی هستش عزیزم رادینم خوب قطره نمیخورد اما الان که بهش iro vit میدم خوب میخوره
مامان حبه قند
پاسخ
دارم از روش ته حلق استفاده میکنم.الهی گل پسر.
مامان نی نی
11 دی 93 12:12
سلام.وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، اگه امکان داره برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان حبه قند
پاسخ
چشم عزیزم در اسرع وقت
مامی عسل
15 دی 93 10:50
ماشااله چه خانمی شده برای خودش مامانی اسپند یادت نره[پامرسی خانومی مهربونم.
مادر
17 دی 93 17:04
مامانی مهربونه بیا یه خبر بده ببینم دخملی قطره خور شد؟
مامان حبه قند
پاسخ
وای یه دنیا خوشحالم. خیلی دوست داشت و خورد.