نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اولین دندان نیروانا

1393/8/27 0:47
نویسنده : مامان حبه قند
711 بازدید
اشتراک گذاری

 

هزار هزار تا خوشحالم مامانی امروز اولین دندونت در اومد.

امروز خونه مامان زهره بودیم که دست کشیده بود به لثه ات و دیده بود که سمت چپت یه ذره تیزه.

الهی مامانی فدات بشه کلی خوشحالی کردم و رفتم دستمو شستم و اومدم خودم چک کردم و دیدم بله یه مروارید تیز در اومده. یه بابایی پیام دادم که مژدگونی بده یه خبر خوش. اونم گفت : چیه . گفتم نیروانا دندونش دراومده.

الهییییی مامانی همیشه دندونات سالم باشه. امروز 27/8/92 شما در 5 ماه 16 روزگی دندون نازت در اومده.

خدا رو شکر بابت همه داشته هاش و یکی از نعمتاش اونم تو بهترین.

 

بابایی هم شیرینی خرید و اومد خونه مامان زهره. زنگ زدیم به خاله مهدیه هم گفتیم اونم با جعبه شیرینی اومد هزار ماشاله مامانی. کلی ذوق دارم بخاطر دندونت.

دوستت داریم من و بابایی.

از اینکه مردا رو با سکوت نگاه می کنی خیلی خوشم میاد. شوهر خاله که همیشه باهاش دوست بودی و چند روز ندیدی لبهاتو جمع می کردی که نخندی اون رفت سمت آشپزخونه و تو سرتو بردی بالا که ببینی کجا میره. و بابای من که هنوز هم باهاش ارتباط برقرار نکردی و وقتی باهات حرف میزنه هیچی نمیگی و یه طرف دیگه رو نگاه می کنی. میام میخورمتا.

الان باید برم چون تو داری بهانه می گیری که بخوابی.

پسندها (4)

نظرات (16)

مادر
28 آبان 93 5:06
اولین دندون دختر طلا مبارک باشه انشاله که فقط طعم شادی و خوشبختی و عشق و سلامتی رو بچشه عزیز دل خاله
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی.خیلی خوشحالم.انشالله شما هم سلامت باشی.
مامان صدیقه
28 آبان 93 7:32
مبارک باشه دندون کوچولوت عزیزم.منم برای اولین دندون ماهان کلی ذوق کردم.دیدن اولین دندونشون خیلی لذت بخشه
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی حس خوبیه
هنرهای دست ساز چیکچی
28 آبان 93 8:23
مبارکه
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم
مامان صدیقه
28 آبان 93 11:05
عزیزم چطوری تونستی از دندونش عکس بگیری ؟
مامان حبه قند
پاسخ
من لثه اش رو آوردم پایین باباش عکس گرفت
مهزاد مامان عرفان
28 آبان 93 18:03
مباركه مباركه مبارك خوشگله مرواريد قشنگت. عرفان كي اش دندوني رو پختيم هنوز دندونش در نيومده. خيلي تنبل شده توي دندون در اوردن.
مامان حبه قند
پاسخ
ای جانم.ایشاله در میاد اینم فقط یه تیزی دیدیم.
maedeh
28 آبان 93 23:09
Mobarak bashe Khososimo khondi azizam?
مامان حبه قند
پاسخ
گلم خوندم اما چون عکسای خانوادگی توش هست معذورم شرمنده
مامان علی کوچولو
29 آبان 93 10:46
مبارک مبارک .مامانی براش آش درست کن ،میگن اگه اش درست کنی دندونش راحتتر در میاد.انشالله که اذیت نشه
مامان حبه قند
پاسخ
واقعا در تدارک هستم
سپیده
29 آبان 93 23:39
http://koodakeman91.niniweblog.com/post3020.php خانمی لینکهای اخر این پست رو ببین. سعی می کنم هر چی ایده جشن دندونی تو سیستم دارم براتون بزارم
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم سپیده عزیزم
افسون
30 آبان 93 23:15
سلام . مبارک باشه دندون درآوردن این گل ناز . ایشالله همیشه تندرست باشه .
مامان حبه قند
پاسخ
سلام خاله افسون ممنونم.لطف داری.
شیما مامان شاهین کوچولو
1 آذر 93 11:52
مروارید خوشگلت مبارکت باشه نیروانا جون ایشاله باقیشم بدون دردسر دربیان
مامان حبه قند
پاسخ
ایشاله. که دندونای بی دردسری باشن
ava
1 آذر 93 13:27
قربونش برم الهی مبارکه نیرواناجونم
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم خاله.ایشاله همیشه سلامت باشی.
صفورا مامان آوا
2 آذر 93 10:51
از فایلای تو اینترنت استفاده کردم اما خودم فتوشاپ بلدم و خیلیاشو طراحی کردم
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی قشنگ بود عزیزم.
مامان الهام
3 آذر 93 12:01
عزیز خالههههه مبارکت باشه
مامان حبه قند
پاسخ
خیلی ممنونم خاله خوب و مهربون
مامان مائده
8 آذر 93 18:15
مباركت باشه خاله جوووووووووون❤️❤️❤️خصوصي
مامان نی نی کوچولو
10 آذر 93 18:47
سلام خاله جون واییییییییییییییییییییییییییی مبارکه عزیزم.ای وروجک تو هم مثل طاها زود دندون درآوردی کهآره خانمی خیلی حس خوبیه.من هم همینجوری بودم تو اولین دندون طاها.انشاالله که مبارکش باشه و همه ی دندونای نازشو دخترمون در بیارهخاله قربونت بره خیلی دوستت دارم دختر ناز و خوشگلم
مينا مامان اميرعلي
12 آذر 93 16:42
عزيزم ماشالله به تو.... مبارك باشه ماماني
مامان حبه قند
پاسخ
قربون شما خاله مهربون