نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

حـــبه قـنــد

اولین سرماخوردگی نیروانا

1393/5/21 17:37
نویسنده : مامان حبه قند
938 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانای گلم مامانی مهربونم

بله شما اولین مریضیتو یک هفته بعد از دو ماهگیت مبتلا شدی. روز شنبه 18 مرداد و خدا رو شکر که به موقع بردمت دکتر و خدا رو شکر گلوت عفونت نکرد . بک روز فقط آبریزش داری و الان بینیت کیپ شده و من مدام قطره واست می ریزم. همون روز مامانی هم مریض شد که الهی شما فقط سالم باشی من مریض بشم. فردا صبح که از خواب بیدار شدم شما عطسه کردی و من با این وضعیت مواجه شدم.

عزیزترینم چند روزی هست که دیگه از آقوم گذشتی و حرف میزنی لباتو تکون میدی و میخوای یه چیزی رو تعریف کنی من بهت میگم بگو مامان چی شد؟ برام تعریف کن و تو صداهای نامفهوم در میاری و حرف میزنی و برام خیلی جالبه.

بر خلاف انتظار که اصلا دوست نداشتم تی وی ببینی اما وقتی اتفاقی مقابل کارتون قرار دادیمت ذوق میکردی و با تعجب نگاه می کردی و دوباره ذوق می کردی.عزیز دلمی کاملا اشکال کارتونی رو از غیر کارتونی تشخیص میدی.

آفرین مامانی باهوشم.

نسبت به جغجغه ات حساسی و با تعجب نگاه میکنی و می خندی بهش. از وقتی مریض شدی خواب شبهات بهتر شده نمیدونم اثر شربتی که دکتر بهت داده یا نه.

مامانی همیشه دوستت دارم و زیباترین لحظات رو دارم با تو تجربه میکنم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان و بابا
21 مرداد 93 17:52
سلام حبه قند جون منم حديث جونم تازه وبلاگ باز كردم به من هم سر بزن.
مامان حبه قند
پاسخ
سلام گلم متشکرم عزبزم حتما میام
مامان راضی
22 مرداد 93 23:56
عزیزم خدا نخواد هیچ بچه ای مریض بشه آدم دلش کباب میشه ایشالا که بهتر شده ببوس دخمل نازمونا
مامان حبه قند
پاسخ
ایشاله همه نی نی هاذسالم باشن.
الی مامان الینا
23 مرداد 93 7:00
الهی بگردم که دخمری سرماخورده ایشالا زوده زود خوب شه و واسه مامان و باباش دلبری کنه با حرف زدنش
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی انشاله همه نی نی. ها سالم باشن
مامان علی کوچولو
23 مرداد 93 14:38
عزیزم با اون ژست خوشملت .راستی یه سوال چشمای نیروانا طوسیه ؟
مامان حبه قند
پاسخ
خاله دیگه دختره و نازداره.خاله چشمای نیروانا سبز تیره هست مثل رنگ چشمای خودم
مادر
28 مرداد 93 12:35
سلام دخملمون چطوره انشاله که خوب شده ببوسش عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
سلام مامانی خدا رو شکر خوبه حالش ممنونم
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻣﻬﺮﺳﺎ
29 مرداد 93 10:04
ﻭﺍﯼ ﺧﺎﻟﻪ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻩ ﭼﻘﺪﺭ ﻧﺎﺯ ﻭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله جون. تو خیلی منو دوست داریییییی
شیما مامان شاهین کوچولو
1 شهریور 93 0:32
اخیییییی چ نازه عکس بالای وبلاگ الهیییی نبینم دیگه هیچ وقت مریض شی خاله جووووون عکس اخری چ ناز خوابیده
مامان حبه قند
پاسخ
سلام خاله ممنونم. به پای هنر شما که.نمیرسه.مرسی از حضورت
maman elaheh
2 شهریور 93 12:05
آخه چرا سرما خوردی خاله ؟ ایشالا زوی خوب بشی؟ الهی بمیرم مثل فرشته ها خوابیده
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله به لطف خدا زودی خوب شد.
مامان مهنا
3 شهریور 93 23:55
سلام از اونجایی که کهنا و نیروانا جون هم سن هستن خواستم بدونم قد ووزن نیروانا چقدره اخه حس میکنم مهنا قد ووزنش کمه
مامان حبه قند
پاسخ
نیروانا قد بلنده اما باید سه ماهگی ببرمش دکتر الان وزنش 6 کیلو هست اما قذ رو. نمی دونم
maman elaheh
6 شهریور 93 13:05
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران امروز و مادران فردا مبارک . . .
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامانی مهربون همیشه سرافراز باشید.
مامان مهنا
8 شهریور 93 16:38
مهنا هم 6کیلو هست خوبه پس خیالم راحت شد
مامان حبه قند
پاسخ
فکر کنم طبیعیه اما این هفته واسه چکاب میبرمش تو.وبش مینویسم.