نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

حـــبه قـنــد

عکسهای آتلیه

1393/5/18 14:31
نویسنده : مامان حبه قند
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

نیروانا خوشمزه ی من درست یکروز قبل از دو ماهگی تو من و بابات بردیمت آتلیه نی نی کاج و از تو  عکس انداختیم عزیزم توی ماشین خواب بودی و اونجا بیدار شدی و نمیشد عکسای خواب ازت گرفت و بعضی از دکورها هم همکاری نکردی مثلا دستتو زیر سر نمیگذاشتی بخوابی خوب شما خیلی بازیگوشی ماشاله.

عزیز دلم دیروز عکسات آماده شد و دیدیم خیلی خوشگل شده و انشاله بزودی باز هم آتلیه میریم . عکس می اندازیم.

 

مهارت هات هر روز بیشتر میشه مثلا میخوابونمت و باهات حرف میزنم بهت میگم اقون دد اگه ا لبهاتو تکون میدی میخوای حرف بزنی اما دایره لغات نداری و به همون آقون بسنده می کنی.

همچنان گاهی شبها خوب می خوابی و گاهی بیداری تا 3 نیمه شب. دارم تمرین می کنم روی پا بخوابونمت آخه خیلی سخته که همش باید راهت ببرم.

عزیز دلم نازنین من مامان مهربون دوست من برات از کره یه عالمه لباس و هد سوغاتی آورده بود و دختر نازش هم برات هد درست کرده بود ببین من و تو چه دوستای خوبی داریم. دستشون درد نکنه.

 

عزیز مامان امروز صبح که از خواب بیدار شدی دیدم بینیت گرفته و صدا میاد ازش گفتم شاید توش مماخه اما بعد از اینکه بیدار شدی دیدم سرفه می کنی باز هم به خودم  گفتم شاید یه عادته که بچه ها تکرار می کنن. اما دیدم نه دخترمون سرفه های خشک می کنه عطسه میکنه و با عطسه اش آب مماخش اومده بیرون . دلم آتیش گرفت مامان سریع زنگ زدم به دکترت و بین مریض رفتم داخل و گفت هنوز علائمی نداره احتمالا فردا علائم نشون میده و برات دارو نوشت.

آخه بابایی مریض شده بود با اینکه کلی رعایت کرد و ماسک زد و تو رو بغل نکرد اما امروز من هم عطسه کردم و تو هم عطسه کردی. خانم دکترت گفت این سرماخوردگی ویروسی هست و بهتراز سرماخوردگی های زمستونه. از خدا میخوام حاد نشه و زودی خوب بشی.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان ساناز
18 مرداد 93 15:26
چه دخملی چه قند عسلی . قربون خندت عزیزم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی خاله.لطف داری
مهزاد مامان عرفان
18 مرداد 93 16:40
نازي عروس گلم. مريضت كردن اين مامان و بابا؟ عزيزم خوف ميشي خاله جون. خيلي نازي عزيزم عكساي اتليه ات هم خيلي نازه. ااما من عكساي معموليت رو خيلي دوست دارم احساس مي كنم ساده و صميمي و طبيعي هستش
مامان حبه قند
پاسخ
من مریض نکردم بابایی دوتاییمونو مریض کرده.عکساش که اصلا ژست نداره حالتهای خودشه دخترم. مرسی خاله مهربون
مامان راضی
18 مرداد 93 23:37
عزیزم ماشالااااااا چه عکساش ناز شده واسش اسپند دود کن عزیزم میخورمتا با این ژستات
مامان حبه قند
پاسخ
نخور خاله بخوری دخترتو میخوریم.
مامان نی نی کوچولو
19 مرداد 93 22:05
به به وای چه عکس های زیباییالبته با یه همچین فرشته ای باید عکس ها به این قشنگی باشنندخانمی خیلی تو عکس هاش بامزه افتاده الهی همشون قشنگ بودنند واقعا از کارشون خوشم اومد.من هم امروز طاها خان را بردم یه چندتایی گرفتیم ولی بعدش فسقل خان بیتابی کرد و میمی خواست و بردم بهش میمی دادم و خوابش گرفت و نشد.گفتم یه روز دیگه میبرم.عکس هاش قراره زود آماده بشه.میزارم.نیروانای گلم حسااااااااااااااااااابی از اون لپ های بامزه ات میبوسم خاله جون
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامانی اتفاقا عکسای خواب که خیلی خوبه تو سن زیر 6 ماه. نیروانا تو ماشین خوابیده بود دیگه نمی خوابید که عکس بندازیم ازش موقع خواب . من دوست داشتم خواب هم عکس داشته باشه.
مادر
20 مرداد 93 3:52
سلام ما اومدیم خونمون ای جیگرشو این توت فرنگی خوشمزه رو باید خوردش عزیزم نمیدونم چطور بابت زحمتت تشکر کنم خیلی خیلی لطف کردید با همسرت و نی نی کوچولو اومدین که همدیگرو ببینیم انشاله سال دیگه یه قرار حسابی میزاریم و لااقل یه روز رو با هم هستیم بازم ممنون از همتون
مامان حبه قند
پاسخ
خوشحالم که بسلامت برگشتین. ممنونم. میشا عزیزم رو ببوس اینقدر مهربون و خانمه. بازم از محبتهاتون ممنونم. انشاله زودی همدیگر رو می بینیم.
مامان علی کوچولو
20 مرداد 93 12:37
ماشالله .چقد عکساش خوشگل شده خوش به حالتون ما توی شهرمون اتلیه تخصصی کودک نداریم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم. وای چرا حتما آتلیه های دیگه هم بلدن. حتما نباید تخصصی کودک باشه
مامان
21 مرداد 93 18:10
سلام گلم ماشالله به این دخملی ناز خداحفظش کنه عکساش خیلی ناز بودن میشه بگی چقدر شده این عکساس
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم عزیزم عکساش دونه ای 40 تومن سایز 16*21
الی مامان الینا
23 مرداد 93 7:02
سلام عزیزم ماشالله چه قدر خوشگل و خوردنیه این دخمری خدا حفظش کنه عکسای آتلیه هم عالی شده راستی لباسای خوشگلشم باشه خیلی شیکن
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم شما لطف داری
شیما مامان شاهین کوچولو
1 شهریور 93 0:36
به به چ عکسای خوشگلیییییی فدات شم با اون ژستای بامزه ت ماشاله کم کم داره تپلی میشه.... خدا حفظش کنه... خیلیناز بود عکساش
مامان حبه قند
پاسخ
آره خاله دیگع داره تپلی میشه اما دخترم قدش بلنده
maman elaheh
2 شهریور 93 12:07
با تأخیر اومدم ببخشد خاله همه عکسها قشنگن لذت بردم
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مهربون همیشه شاد باشین