نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

حـــبه قـنــد

سیسمونی دخترم وجشن سیسمونی

1393/2/21 12:37
نویسنده : مامان حبه قند
2,282 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم مهربون نازنینم سلام . یه سلام با یه دنیا خبرای خوب .

مامانی وارد 36 هفته شد این یعنی اینکه لحظه دیدار نزدیکه. عزیزترینم خیلی دوستت دارم. خدا رو شکر جشن سیسمونیت  هم بخوبی برگزار شد غذاهای خوشمزه با یه اتاق رنگی رنگی واسه دختر نازنینم. عزیز دلم به تو افتخار میکنم که دارمت.

خانوم طلای من نیروانای گلم تو این جشن کلی تدارک دیدم و همشون هم بخوبی برگزار شد فقط همه خاله ها نیومده بودن و البته همونها که اومده بودن کلی از سیسمونی و وسایل تو خوششون اومد. الهی همیشه سلامت باشی و از وسایلت استفاده کنی.

جشن سیسمونی تو روز پنجشنبه 93/2/11 بود و حالا میخوام که عکس وسایلت و جشن رو واست بگذارم

گیفتها

نمای کلی اتاق

اتاق نیروانا خانم

سبد لوازم بهداشتی

 

پتوی دست بافت مامان زهره

جشن سیسمونی

اسلایس الویه

رولت کالباس

مامانی عزیزم انشاله تونسته باشم یه تزیین خوب واسه سیسمونیت انجام داده باشم. دوستش داشتم. امیدوارم تو هم که بزرگ شدی دوستش داشته باشی. عاشقانه من و بابایی می پرستیمت. همیشه شاد و سالم باش عزیزم.

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (20)

♥ مامان مهیلا♥
18 اردیبهشت 93 18:48
وای عزیزم چه خوشگلن مبارکش باشن نیروانا کی بشه که این لباسای خوشگلش و بپوشه دست مامان گلتونم درد نکنه انشالله به سلامتی
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم انشاله با همه یااین لباسا ازش عکس میندازم.
مامان عرفان
18 اردیبهشت 93 21:28
بابا اي ولله داره. مباركه . خيلي مباركه.
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوست عزیزم ایشاله نی نی هم خوشش بیاد.
شیلا مامان رومینا
18 اردیبهشت 93 21:48
وای خدای من چه خوشگل و خوردنی بشه نیروانا جونم تو این لباسها. وای خاله دیگه پریدن بیرونت از هفته دیگه امکانش هست رومینای من که 37 هفته اومد بس که عجول بود نکنه تو هم عجول باشی کوچولوی نازدونه. به هرحال ما هر لحظه منتظر خبر تولدت هستیم
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامانی شیلا. خودمم دلم میخواد نیروانا خانم که بیاد این لباسها رو بپوشونم تنش و ببرمش دد. ایشاله سر موقع دخترم بیاد و وقت شناس باشه. . مرسی خاله شیلا.
مامان نی نی کوچولو
19 اردیبهشت 93 0:20
به به مبارکه مبارکهآفرین به این مامانی خوش سلیقهعزیزم چه کردی دستت درد نکنه.والا راستشو بخوایی من از بس به وسایل های قشنگ نیروانا نگاه کردم سرم گیج رفت.خیلی قشنگ هستند.وای من عاشق کیتی هستم.اما من از این به بعد یا باید ماشین بخرم یا تفنگ.البته خودم یدونه کیتی وشگل و ملوس دارم که یه بار داشتیم می رفتیم بابلسر از فروشگا های تو راهش خریدم.عزیزم دیگه داشتم دلتنگتون میشدم.با این هنر هایی که انجام دادی معلوم شد که حسااااااااااااااااااااااااااابی سرت شلوغ بوده.انشاالله نیروانای عزیزم به سلامتی از وسایل های خوشگلش استفاده کنه ،بیصبرانه منتظرش هستم.
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم هم پسرا هم دخترا پیزای فشنگ دارن. مینم کیتی دوست دارم. آره خیلی سرم شلوغ بود و در تدارک کارهای سیسمونی بودم. . مرسی شما هم همیشه شاد باشی.
نگار
19 اردیبهشت 93 12:41
خیلی قشنگ و کامله سیسمونی نیروانا جون مبارکش باشه ایشالا..لباساش هم خیلی خوشگله من که فرصت نشد جشن سیسمونی بگیرم
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی عزیزم خوب نی نی شما عجول بود یهو پرید تو بعل شما ایشاله جشن دندونی و حشن قدمش.
مسیحا
20 اردیبهشت 93 13:10
مامان نیروانای عزیز! مبارک باشه سیسمونی دخترکت. بسیار زیبا و با سلیقه چیده شده بود. عزیزم ! میتونم بپرسم ست روتختی رول دیواری لوستر و والان پرده و فرش رو از کجا گرفتی عزیزم؟ فرش راد؟ ممنون میشم پاسخم رو بدی. با آرزوی بهترینها
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامان مسیحا. متشکرم عزیزم فرشش رو از سهروردی گرفتیم و بعد فهمیدیم فرش راد ست کامل رو داره و بقیه رو از فرش راد سفارش دادیم رول کاغذ دیواری هم همسر درست کرد.
شیما مامان شاهین کوچولو
20 اردیبهشت 93 16:13
به به چ سیسمونی خوشگلی.. چ اتاق قشنگی.... اووووووف لباسای پرنسس خانومو نیگاه چ نازهههههههه مبارک نیروانا خانوم باشه. دست مامانی درد نکنه با این هم سلیقه و دیزاین قشنگ..... ایشاله هر چ زودتر نی نی نازتو بگیری تو بغلت
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم مامان شیما. کاری نکردم ایشااله بعدا خوشش بیاد.
مامان نغمه
20 اردیبهشت 93 17:48
ای جووووووووووووووووووووووون دلم... قربونت بشم خاله چقد همه چیت ماه و خوشگله... الهی بسلامتیت باشه... دست همه درد نکنه... چه مامان خوش سلیقه ای داری خاله...
مامان حبه قند
پاسخ
خدا نکنه. خاله دوست داشتی پس اتاق دخترمو. مرسی.
مادر
22 اردیبهشت 93 17:31
همه چی عالی بود گلم من عاشق اون طرح پروانه اتاقش شدم انشاله همه چی هم عالی پیش میره و دختری مثل یه حبه قند زندگیتون رو شیرین ابدی میکنه
مامان حبه قند
پاسخ
وای دوست داری منم خیلی اتفاقی عاشقش شدم.مرسی لطف داری با وجود خاله مهربونی مثل شما همه چی خوب و شیرینه.
مامان مائده
24 اردیبهشت 93 14:43
به به چقدر قشنگ و باسليقه ايشالا كه به سلامتي ازشون استفاده منه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم. شما مثل همیشه لطف داری.
یاسمن
24 اردیبهشت 93 16:30
salam khanom khanoma omidvaram in haftehai akhar ham be khobei begzare daste mamane golet va hamchenin khodet dard nakone sismonei nirvana vaghean ghashang bod be khoshei va ba salamatei estefade beshe
مامان حبه قند
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی شکا مثل اینکه خیلی به بچه داری سرگرمی ها . اصلا ازت خبری نیست. متشکرم.
مامان مهنا
25 اردیبهشت 93 0:25
عزيزم مباركت باشه دست مامانيتم درد نكنه وسايل دختر منم طرح كيتيه ولي دخمل من فعلا اتاق نداره بوس واسه نيروانا ناناز
مامان حبه قند
پاسخ
مبارک باشه وسایل شما هم. واسه دختر من فقط تخت وکمدش کیتیه بقیه ست پروانه ای هست.
مامان مهرسا
25 اردیبهشت 93 12:41
مبارک باشه خیلی خیلی قشنگ شیک بود عزیزم ارزش اونهمه زحمترو داشت انشاا... نیروانای عزیز به سلامتی و شادی از همش استفاده کنه
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم عزیزم . خدا رو شکر همه خوششون اومد انشاله نیروانا هم روزی عکساشو ببینه و خوشش بیاد.
مامان علی کوچولو
28 اردیبهشت 93 16:57
مبارکش باشه, انشالله به خوشی استفاده کنه
مامان حبه قند
پاسخ
عزیزم ممنونم انشاله که علی کوچول همشه سالم باشه.
مامان خانومی
29 اردیبهشت 93 16:12
هزار ماشالله. چه سیسمونی نازی. انشالله به سلامتی و خیر استفاده کنی عزیزم. دختر من 3 ماه از دختر شما کوچولوتره... ایشالا هر دو به سلامتی به دنیا بیان
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی دوست عزیزم. وای چه جالب ایشاله به سلامت دنیا بیان و دوستای خوبی واسه هم بشن.
مامان الوچه
29 اردیبهشت 93 22:28
چه مامان خوش سلیقه ای چه اتاق خوشگل و نازی ایشالله دخملی به سلامت بیاد و از همش استفاده. کنه
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی مامانی الوچه از آشناییت خوش وقتم.
مامان پارسا
6 خرداد 93 1:09
چه با سلیقه اتاق زیبایی درست کردید به سلامتی استفاده کنید مبارککک
مامان حبه قند
پاسخ
مرسی گلم. چرا آدرس وبلاگتون رو نذاشتید خدمتون برسم.
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
3 تیر 93 23:55
همه غذاها رو خودت درست کردی؟ بابا دست مارو هم بگیر
مامان حبه قند
پاسخ
کراکت رو آماده خریدم عزیزم. خواهش میکنم این حرفا چیه.
ثريا
1 مرداد 93 9:11
واييي عزيزم چقدر همه چيز خوشگل و باسليقه بود..مباركتون باشه. يه سوال اون تابلوهاي بالاي تخت آماده خريديدن؟يا درستش كردين؟ منم ميخوام قاب درست كنم ولي هيچ ايده اي ندارم. ممنون ميشم كمك كنيد
مامان حبه قند
پاسخ
متشکرم ثریا جان . شما لطف داری. تابلو هاش که آماده خریدم اما عکسای توش رو از اینترنت گرفتم و آقای همسر رنگاشو دستکاری کرد با فتو شاپ/
مامان عاطفه
7 مهر 93 21:28
وای عزیزم چه خوشگلن مبارکش باشن حتما می پسنده کفتر خانوم
مامان حبه قند
پاسخ
ایشاله که بزرگ شد خوشش بیاد