نیروانا یه حبه قندنیروانا یه حبه قند، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

حـــبه قـنــد

هفده ماهگیت مبارک

1394/8/16 11:04
نویسنده : مامان حبه قند
562 بازدید
اشتراک گذاری

نیرواناجونم دختر مهربون و دوست داشتنی من.

هفده ماهه شدی عزیزم.مبارک باشه.این روزا خیلی کارهای بامزه و جالب می کنی وقتی لباساتو عوض میکنم سریع میری جلو آیینه و دستتو به تنت میکشی و.میخندی. کلی میخندیم از این کارهات. و یا دیشب که اتو میکردم بهت گفتم داغه بعد خندیدی و گفتی جیز عزیزم شما این چیزا رو از کجا یاد گرفتی.  عزیزترینم خیلی علاقه داری تو خیابون خودت راه بری وقتی بیای بیرون از خونه خودت میری و دستتو از ما جدا میکنی و.اگه بیاییم سمتت فرار میکنی و آخر سر میفتی زمین. عزیزم ساز بلز و حلقه هاتو دوست داری و.خیلی با حلحلقه ها سرگرم هستی.

 

حرفهای نامفهومی میزنی که میخوای چیزایی رو به مبفهمونی مثلا وقتی بهت چیزی میدیم میگی دس یعنی دستت درد نکنه و یا بهت چیزی میدیم میگی مس یعنی مرسی.هنوزم به آب میگی اوووم و خیلی با مزه اس رفتارات.

مثلا دیشب دیدم جلو دستشویی دراز کشیدی و یه قسمت باریک از پایین در دستشوییمون بازه و.تو داشتی از اونجا بابایی رو.دید میزدی.

این چه کاریه آخه؟  

کاری که بلد شدی و دوست داری اینه که وقتی میاییم خونه در رو میبندی و خودت باز میکنی.  دوباره ما در میزنیم دوباره در رو باز میکنی.

کلاسهای شنای ترم اولت این هفته تموم میشه و شما مهارت اینکه سینه هات رو.آب باشه و پاهاتو من صاف بگیرم و حرکت بدم رو آب و با کمک من رو آب بخوابی و.پا بزنی و خودت بری بالای سکو و شیرجه بزنی و یا اینکه تنها البته لبا کمک بازوبند رو آب راه بری و.دوچرخه بزنی.

جدیدا دیگه از آهنگ لالایی و رو.دستامون تکونت بدیم خبری نیست. میذارمت کنار خودم چشمامو میبندم و.تو هم میخوابی.

 فعلا چیزی یادم نمیاد. اما فقط میتونم بگم دوستت دارم عزیز دلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهنا
18 بهمن 94 1:46
هفده ماهگیت مبارک عسل
مامان حبه قند
پاسخ
ممنونم